”Puteam să dorm în continuare și să îl visez pe Idris Elba, dar m-am trezit și ți-am făcut pachețelul pentru școală. Ar fi bine să-l mănânci!”, ”Făcut cu dragoste, împachetat cu anxietate” sau ”Prefa-te și tu că e ceva ce îți place”, sunt doar câteva mesaje pe care Whitney Cicero a început să le scrie pe pungile de pachet ale copiilor săi de 12, respectiv 14 ani.
La insistențele fetiței sale, femeia a început să posteze pe contul ei de Instagram poze cu mesajele scrise pe pungile de pachet. La scurt timp, imaginile au devenit virale, iar mămica s-a trezit cu laude din partea prietenilor și mesaje din partea străinilor care o felicitau pentru idee și o întrebau dacă nu cumva vinde astfel de produse.
În cele din urmă, ceea ce a început ca o joacă, s-a transformat într-o adevărată afacere! Femeii i-a venit ideea să lanseze o întreagă colecție de pungi de pachet cu diverse mesaje, glume și adevăruri despre parenting, în care cu toții ne regăsim. Ea a început să vândă pungile pe Facebook și pe blogul ei personal, în pachete de 10 bucăți la 10 dolari. În fiecare lună apar alte mesaje, iar cine își dorește poate opta și pentru mesaje personalizate.
”Este important să ai simțul umorului, să știi să glumești cu copiii tăi și să fii cât mai deschis cu ei. Noi, de exemplu, facem glume pe orice temă - sex, droguri, politică - pentru că nu vrem să existe subiecte tabu pentru ei. Umorul te ajută să deschizi chiar și cele mai incomode subiecte, dar și să aplanezi anumite conflicte. Fără puțin umor, cred că am lua-o razna cu toții”, a spus femeia, într-un interviu pentru People Magazine.
Sursă: instagram.com/thenewstepford
Surse foto: Instagram