1. Care este misiunea voastră la Babyneeds și ce anume v-a inspirat/ motivat să o urmați?
"De-a lungul timpului, ne-am dat seama că îngrijirea copilului devine clar o prioritate pentru părinți, așa că ne-am asumat cumva rolul acesta de îndrumător/sprijin, oferind o gamă largă de produse și, mai nou, și informații de calitate prin blogul Baby Needs.
Ne-am găsit motivarea în simplul fapt că doream să găsim cele mai bune produse pentru fiecare etapă de creștere a bebelușului. Apoi pasiunea s-a transformat într-o idee concretă și așa a luat naștere un business productiv și de bun augur pentru piața autohtonă a puericulturii".
2. Ce nevoi au viitorii părinți sau cei deja deveniți părinți de la Babyneeds și cum veniți în întâmpinarea nevoilor lor?
"Când vine vorba despre nevoile părinților, acestea presupun produse sigure, calitative, cu un raport optim calitate-preț, inovative, care să le ușureze activitățile de creștere și îngrijire a copilului. Tocmai din acest motiv, magazinul nostru online este complet aprovizionat cu articole destinate copiilor, cât și părinților".
3. Cum contribuie Innoship la această misiune/ În ce context se află businessul Babyneeds când ați descoperit Innoship ? Cu ce provocare vă confruntați?
"Cu ajutorul Innoship, monitorizăm mult mai ușor activitatea firmelor de curierat cu care colaborăm. Reușim astfel să ducem produsele către clienții noștri într-un timp cât mai scurt și la un preț corect.
Când am descoperit Innoship, încercam să găsim metoda cea mai bună de a direcționa coletele către curierul potrivit în funcție de cost și performanța pe zona respectivă. O făceam intern într-un mod rudimentar, cu mult timp investit și multe erori".
4. Cum v-a ajutat Innoship în dezvoltarea magazinului online? A crescut eficiența în livrări (cu cât), rata de retur(cu cât), ce aspecte ale businessului s-au îmbunătățit?
"În primul rând, ne-a eliberat timp, iar în al doilea rând, am scăzut costul mediu pe livrare, resurse pe care acum le putem investi în alte zone ale afacerii.
Pe de altă parte, având posibilitatea de a evalua și îmbunătăți performanța firmelor de curierat în zonele în care aceasta nu este atât de bună, am crescut foarte ușor calitatea serviciului de livrare".
5. Cu câți curieri lucrați și câte comenzi procesati (lunar)?
"În prezent, lucrăm preponderent cu 4 companii de curierat, însă parteneriatul cu Innoship a venit și cu ușurința în adăugarea de transportatori noi.
Volumul actual de 7500 comenzi lunar ne permite direcționarea coletelor către mai multe firme de curierat. Vrem să profităm de acest lucru pentru a îmbunătăți și mai mult performanța în livrări".
6. Ce apreciați cel mai mult la platforma Innoship?
"Faptul că acum analizele de performanță ale curierilor, atât la livrare, cât și la rambursarea banilor, sunt mult mai ușor de făcut și interpretat.
Direcționarea comenzilor către curierul cu cea mai bună performanță pe zona respectivă, în același timp la costul cel mai bun, este de asemenea un lucru extraordinar pentru noi".
7. Ce rapoarte din platformă accesați cel mai des și cum considerați că vă ajută să îmbunătățiți experiența clienților Babyneeds?
"Există o harta interactivă pe județe care ne arată performanța curierilor pe zonele respective. Este cea mai buna unealtă de analiză pentru a putea lua decizii rapid, dacă într-adevăr vrei să crești calitatea serviciului de livrare pentru clienții tăi".
8. Câte produse sunt listate pe website și care sunt top 5 cele mai comandate produse?
"În prezent, pe BabyNeeds avem listate în jurul a 35.000 produse ce sunt gata de livrare oricând.
Cele mai bine vândute produse sunt:
- Scaunele auto și cărucioarele marca Lionelo
- Barierele și porțile de siguranță Qmini
- Pătuturile Babyneeds
- Jucăriile marca Joueco
- Marsupiile Luna Dream"
Surse foto: shutterstock.com | babyneeds.ro | innoship.com