Să fi renunţat la cursul de engleză însemna să îi privăm pe copii, pentru săptămâni bune, de învăţare – cu costuri de dezvoltare însemnate, la vârsta aceasta. Ar fi rămas în urmă serios şi le-ar fi fost foarte greu să îşi reintre în ritm şi să recupereze apoi, odată reveniţi la normalitate.
Am ales să încercăm. Am transferat totul online: training pentru profesori, resurse digitale, infrastructură tehnologică. Iar la 10 zile după închiderea şcolilor, noi eram gata să redeschidem: faţă în faţă în mediul virtual.
Aveau însă să se descurce copiii cu computerele, mai ales cei micuţi? Aveau să fie cooperanţi la oră, cu colegii şi profesoara aflaţi dincolo de un ecran? N-aveau să ne joace feste tehnologia de care depindeam, platforma de predare, conexiunea Internet, ş.a.m.d.? Puteau profesorii să facă faţă acestui nou tip de solicitare, pedagogică şi tehnologică, în acelaşi timp? Şi, mai presus de orice, n-aveam să ducem cu toţii dorul lecţiilor „în carne şi oase”, unde ne priveam ochi în ochi, ne citeam mimica şi gesturile, gustam împreună atmosfera vie de la clasă? Îngrijorări, şi nu puţine…
După primele două săptămâni de cursuri EKA online, cu o prezenţă de +80%, feedback-ul părinților din comunitatea noastră ne-a determinat să mergem mai departe!
Încurajaţi de bunele rezultate obţinute în primele săptămâni, am continuat și, mai mult, am lansat cursurile de engleză pentru copii și adolescenți în față în față la distanță, în mediul virtual.
În formatul de lucru pregătit de echipa noastră educaţională, copiii pot:
- să combine engleza cu elemente din materii şcolare poate rămase neacoperite, în această perioadă (desen, educaţie civică, ştiinţele mediului, etc.)
- să menţină contactul face-to-face în mediul virtual cu profesorul şi colegii de grupă
- să îşi perfecţioneze abilităţile digitale, prin deprinderea cu telestudiul (lucratul la distanţă)
- să se bucure în continuare de o interacţiune satisfăcătoare din punct de vedere social
- să continue să facă activităţi cu care sunt obişnuiţi de la cursul prezenţial, anume: să deseneze, să partajeze muzică, să partajeze clipuri video, să scrie pe tabla virtuală, să pună întrebări profesorului oricând au o nedumerire, să participe la sondaje de opinie realizate în clasă, să folosească manualul de curs în format electronic, să lucreze în echipă
- să îşi păstreze rutinele de învăţare, programul de studiu şi auto-disciplina
- să practice eco-learning, învăţatul pe suport electronic cu impact mic asupra mediului înconjurător
Vă invităm, deci, să poftiţi cu încredere în sala de curs virtuală pe care am pregătit-o: este echipată cu toate dotările necesare desfăşurării unor lecţii captivante, amuzante şi plăcute. Şi mai este „echipată” cu căldura, grija şi devotamentul profesoarelor EKA, întocmai aşa cum v-am obişnuit.
Nu în ultimul rând, în sala de curs virtuală EKA puteţi arunca şi dumneavoastră, părinţii, o privire peste umărul copilului, oricând doriţi - fiind astfel mai aproape de dinamica învăţării, de ritmul progresului făcut de copil alături de noi chiar şi pe timp de criză!
English Kids Academy continuă să ofere cursuri de limba engleză pentru copii cu vârste între 2 şi 18 ani, face-to-face în mediul virtual, pe platforma Zoom, şi nu numai. Pentru informaţii şi (re)înscrieri, contactaţi englezapentrucopii@ih.ro.