Echipele înscrise în concurs au reprezentat cu mândrie următoarele orașe: Pitești (Școala Gimnazială Matei Basarab, Școala Gimnazială Mircea cel Bătrân, Școala Generală Nicolae Simonide, Școala Gimnazială Mihai Eminescu), Câmpina (Școala Centrală), Râmnicu Vâlcea (Școala Gimnazială Nr 5) și București (Școala Gimnazială Nr 86).
Astfel, peste 200 de copii au participat în cadrul acestui proiect educațional, având posibilitatea de a-și face cunoscute producțiile în mediul online, prin intermediul platformei www.youtube.com. În plus, filmele înscrise au fost analizate și votate de către juriul format din personalităţi marcante din domeniu: Salex Iatma, Tamara Roman, Daniel Paraschiv.
În urma rezultatelor concursului, au fost desemnați câștigătorii, care au primit diplome și premii din partea companiei Univer. În plus, pentru a aprecia efortul tuturor echipelor participante, acestea au primit diplome de participare și cadouri în cadrul festivităților de premiere.
În toamna acestui an, se va organiza ediția a II-a a Concursului Național de Filme pentru Copii Micile Vedete - Univer, prin care lansăm invitația tuturor copiilor pasionați de filmmaking și cinematografie de a participa în concurs cu propriile lor filme.
Mai multe detalii despre acest proiect vor apărea în luna septembrie pe site-ul www.club.micilevedete.ro.
Școala de Film și Televiziune pentru Copii „Micile Vedete" (www.micilevedete.ro) este un proiect educațional nonguvernamental, unic în România, care se adresează exclusiv copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, oferind instrumente de dezvoltare personală și inteligență emoțională prin intermediul a trei discipline inovatoare, special create și adaptate: Tehnică de filmare, Interpretare și Dicție pentru copii.
La 5 ani de la înființare, Școala „Micile Vedete" se mândrește cu un portofoliu de 20 de filme de scurt metraj pentru copii, majoritatea cu teme educative, care au avut importante participări la festivalurile de film pentru copii din Europa, Statele Unite, Orientul Mijlociu, Asia și Australia, dar și peste 40 de apariții ale copiilor în spoturi publicitare, sociale și filme de lung metraj. Dovada seriozității și calității acestui proiect este dată și de selecționarea la Festivalul de Film de la Cannes, în 2015, 2014, 2012, 2011 și 2010 a filmelor realizate de Școala Micile Vedete, „Mașina de făcut teme", „Aventurile Micilor Vedete în parc", "Micile Vedete descoperă secretul magneților", „Micile Vedete la Școală", „Micile Vedete la țară".
Sloganul Univer, "Noi am ales calitatea! Voi?", este promisiunea noastră, aceea de a oferi permanent calitate și gust. Cu Univer, condimentele îmbogățesc fiecare bucătărie, dar și viața, zi de zi.
Dorim ca produsele Univer să se remarce prin calitate și gust. De asemenea susținem și promovăm un stil de viață sănătos, cu produse fără E-uri și alergeni, adresate în special copiilor. Vrem să facem o diferență în societate și să ne implicăm în educația nutriționala a copiilor, adolescenților, dar și a adulților.