Pentru noul sezon, designerii Motivi au creat o colecție care aduce tribut confortului și versatilității, incluzând piese vestimentare în tendințe inspirate din stilul clasic și elegant, combinate cu elemente și detalii relaxate. Astfel, orice look inspiră o atitudine casual-chic cu minimum de efort. Colecția oferă posibilități nelimitate și te invită să te joci cu stilurile și să descoperi noi combinații menite să îți spună povestea.
O gamă largă de stiluri îți va permite să alegi de fiecare dată ținuta potrivită. Fie că preferi stilul elegant sau casual! Piesele cheie ale acestei colecții sunt clasicul trench, paltonul stil sacou bărbătesc, piese de inspirație animal print, jacheta stil biker, vesta și jacheta din blană.
|
|
Din recomandările pentru sezonul rece nu pot lipsi itemurile dedicate confortului, printre cele must-have regăsindu-se puloverul tricotat, fularele supradimensionate și jacheta parka.
|
|
Noua colecție se adresează oricărui stil, așa că elementele elegante nu pot fi trecute cu vederea. Rochia din dantelă, sacoul smart și salopeta oferă opțiuni nelimitate pentru adeptele stilului clasic. Detaliile din catifea, eșarfa fluidă și pălăria cu boruri lărgi sunt accesoriile care scot din impas orice look.
|
În ceea ce privește paleta cromatică, aceasta este definită de nuanțele tomnatice, precum bej, maro, gri și negru. Pata de culoate este asigurată de tonurile de roșu, verde și albastru. Nu lipsesc printurile geometrice, animal printul, dungile și carourile pentru o notă trendy adăugată oricărei ținute, indiferent de ocazie.
|
|
|
Motivi, parte a Miroglio Fashion SRL, Italia Cu peste 400 de magazine în 32 de țări, Motivi este un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion, creat în 1993 de Miroglio Fashion SRL, unul dintre cei mai importanți retaileri din Italia cu tradiție solidă în fashion. Miroglio a fost fondat în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europa, dar și în celelalte continente. Motivi reprezintă stilul și designul italian, pasiunea pentru modă și dorința de a creă mereu ceva nou, de a seta trendurile.
Clienta Motivi este chic, tânără și atentă la propriul look. Aceasta se îmbracă pentru a ieși în evidență, dar mereu își păstrează femininatea. Motivi a intrat pe piața din România în anul 2004, iar, până în prezent, are 15 magazine (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), 90 de angajați și urmează să se extindă în continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări, punând accentul pe îmbunătățirea vizibilității și experienței clientului.