Câteva exemple de „prețuri HIT” sunt cele pentru căni, lumânări sau recipiente pentru alimente, care pornesc de la doar 6,50 lei. Luna aceasta, din oferta Pepco mai fac parte și tricouri pentru copii la prețuri promoționale, de 8,50 lei. Body-urile pentru copii, colanții, pantalonii sau lenjeria de corp pentru copii și adulți vor fi, de asemenea, disponibile la prețuri promoționale în această perioadă.
„Când prețurile de pe piață cresc, noi le înghețăm, iar pentru unele produse chiar le reducem. Urmărim situația de pe piață și răspundem nevoilor consumatorilor noștri care, mai ales acum, caută un bun raport calitate-preț. Înțelegem cât de importantă este stabilitatea prețurilor și a finanțelor în vremurile actuale, motiv pentru care am lansat oferta noastră de primăvară «Super Hit», pentru ca un număr cât mai mare de oameni să știe că la Pepco vor găsi întotdeauna articole de îmbrăcăminte și pentru casă la prețuri foarte mici”, spune Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group.
Oferta promoțională curentă este rezultatul analizei nevoilor consumatorilor, dar și a datelor și rezultatelor vânzărilor din 2023. Drept urmare, în această promoție, Pepco se concentrează pe produsele care s-au bucurat de o popularitate deosebită în ultimele 12 luni. Printre acestea, se numără topurile licențiate pentru bebeluși și copii, ale căror vânzări au depășit 10 milioane de produse vândute în 2023, lenjeria intimă, precum șosetele ascunse (no-show) pentru femei, care au generat, de asemenea, 10 milioane de produse vândute anul trecut.
„În activitățile noastre de comunicare, ne concentrăm întotdeauna pe informarea consumatorilor cu privire la ofertele disponibile în magazine. Dar, pentru prima dată, nu prezentăm o colecție nouă sau limitată sau o ofertă sezonieră, ci scoatem în evidență produse care pot fi cumpărate tot timpul anului, la prețuri reduse. În următoarele două săptămâni, prin ofertele Pepco «Super Hit»", consumatorii vor avea ocazia să achiziționeze atât produse disponibile în mod regulat în magazinele noastre, dar și așa-numitele linii in-out, introduse doar pentru perioade scurte de timp. Ceea ce au în comun acestea sunt prețurile extrem de mici”, a declarat Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco.
Campania promoțională de primăvară cuprinde, printre altele, spoturi publicitare la TV, activități digitale și branding special amplasat în vitrinele magazinelor, în zona caselor de marcat sau pe culoarele magazinelor.
Ofertele Pepco se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare în rândul clienților, care efectuează în medie peste 30 de milioane de tranzacții pe lună în toate magazinele europene din rețea, din aproximativ 530 de categorii de produse. Aproape 7 din 10 vizite la un magazin Pepco se încheie cu o achiziție.
Grupul Pepco
Grupul Pepco a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.
Pepco
Pepco, retailer cu amănuntul, este lanțul de magazine cu cea mai rapidă creștere din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 19 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.