Atât de multe produse, atât de accesibile! Pepco lansează noua ofertă Super HIT, cu prețuri sub 10 lei la articole vestimentare

Atât de multe produse, atât de accesibile! Pepco lansează noua ofertă Super HIT, cu prețuri sub 10 lei la articole vestimentare

Andreea Constantin

Pepco anunță startul campaniei de primăvară "Super HIT", ce include produse la prețuri extrem de avantajoase. Prin aceste oferte, retailerul își propune să răspundă cerințelor consumatorilor care, în perioade de inflație ridicată, caută produse accesibile, dar de calitate, necesare în viața de zi cu zi. În cadrul campaniei promoționale sunt incluse, printre altele, accesorii pentru casă, căni, lumânări sau recipiente pentru alimente, dar și haine pentru copii și adulți, care subliniază, încă o dată, beneficiile competitive pentru cumpărători pe piață.

Câteva exemple de „prețuri HIT” sunt cele pentru căni, lumânări sau recipiente pentru alimente, care pornesc de la doar 6,50 lei. Luna aceasta, din oferta Pepco mai fac parte și tricouri pentru copii la prețuri promoționale, de 8,50 lei. Body-urile pentru copii, colanții, pantalonii sau lenjeria de corp pentru copii și adulți vor fi, de asemenea, disponibile la prețuri promoționale în această perioadă. 

„Când prețurile de pe piață cresc, noi le înghețăm, iar pentru unele produse chiar le reducem. Urmărim situația de pe piață și răspundem nevoilor consumatorilor noștri care, mai ales acum, caută un bun raport calitate-preț. Înțelegem cât de importantă este stabilitatea prețurilor și a finanțelor în vremurile actuale, motiv pentru care am lansat oferta noastră de primăvară «Super Hit», pentru ca un număr cât mai mare de oameni să știe că la Pepco vor găsi întotdeauna articole de îmbrăcăminte și pentru casă la prețuri foarte mici”, spune Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group. 

Oferta promoțională curentă este rezultatul analizei nevoilor consumatorilor, dar și a datelor și rezultatelor vânzărilor din 2023. Drept urmare, în această promoție, Pepco se concentrează pe produsele care s-au bucurat de o popularitate deosebită în ultimele 12 luni. Printre acestea, se numără topurile licențiate pentru bebeluși și copii, ale căror vânzări au depășit 10 milioane de produse vândute în 2023, lenjeria intimă, precum șosetele ascunse (no-show) pentru femei, care au generat, de asemenea, 10 milioane de produse vândute anul trecut.

„În activitățile noastre de comunicare, ne concentrăm întotdeauna pe informarea consumatorilor cu privire la ofertele disponibile în magazine. Dar, pentru prima dată, nu prezentăm o colecție nouă sau limitată sau o ofertă sezonieră, ci scoatem în evidență produse care pot fi cumpărate tot timpul anului, la prețuri reduse. În următoarele două săptămâni, prin ofertele Pepco «Super Hit»", consumatorii vor avea ocazia să achiziționeze atât produse disponibile în mod regulat în magazinele noastre, dar și așa-numitele linii in-out, introduse doar pentru perioade scurte de timp. Ceea ce au în comun acestea sunt prețurile extrem de mici”, a declarat Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco. 

Campania promoțională de primăvară cuprinde, printre altele, spoturi publicitare la TV, activități digitale și branding special amplasat în vitrinele magazinelor, în zona caselor de marcat sau pe culoarele magazinelor.

Ofertele Pepco se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare în rândul clienților, care efectuează în medie peste 30 de milioane de tranzacții pe lună în toate magazinele europene din rețea, din aproximativ 530 de categorii de produse. Aproape 7 din 10 vizite la un magazin Pepco se încheie cu o achiziție. 

Grupul Pepco 

Grupul Pepco a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.

Pepco

Pepco, retailer cu amănuntul, este lanțul de magazine cu cea mai rapidă creștere din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 19 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.

Articolul urmator
Alocațiile copiilor cresc de la 1 ianuarie! Cei cu vârste între 2 și 18 ani vor primi 12 lei în plus
Alocațiile copiilor cresc de la 1 ianuarie! Cei cu vârste între 2 și 18 ani vor primi 12 lei în plus

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Un băiețel de 10 ani este alergic la atât de multe alimente, încât nu a mâncat niciodată în oraș
    Un băiețel de 10 ani este alergic la atât de multe alimente, încât nu a mâncat niciodată în oraș

    William Hulme, un băiețel de 10 ani din Marea Britanie este alergic la alune, susan, năut, semințe, muștar…și lista continuă. Mama sa trebuie să fie foarte grijulie...

    De ce sunt vinovați părinții în educația copiilor? De ce sunt atât de multe divorțuri? Părintele Pimen răspunde cu sinceritate
    De ce sunt vinovați părinții în educația copiilor? De ce sunt atât de multe divorțuri? Părintele Pimen răspunde cu sinceritate

    Părintele Pimen Vlad provine dintr-o familie cu nouă copii din județul Suceava și, după mai mulți ani petrecuți la Mănăstirea Sihăstria, a ajuns în 1993 la Muntele Athos....

    De ce se plictisesc copiii atât de repede de jucării? Părerea specialistului
    De ce se plictisesc copiii atât de repede de jucării? Părerea specialistului

    Ai observat și tu cât de repede se plictisește micuțul tău de jucării, nu-i așa? Pare că mereu trebuie să cumperi altele, cu care se joacă puțin și apoi le lasă deoparte....

    Dilema unei mame: „Suntem oare atât de obosite precum pretindem?”
    Dilema unei mame: „Suntem oare atât de obosite precum pretindem?”

    Una dintre cele mai importante provocări cu care se confruntă mamele este și aceasta: oboseala persistentă, acumulată în timp. Chiar dacă recunosc faptul că adesea sunt nevoite...

    Copiii mei se ceartă atât de rău, încât soțul meu vrea să divorțeze
    Copiii mei se ceartă atât de rău, încât soțul meu vrea să divorțeze

    Relația dintre frați poate să fie foarte dificilă, mai ales când ajung să fie influențați de pubertate. Am primit un mesaj foarte interesant pe acest subiect de la o mamă a...

    De ce este atât de greu pentru oameni să se reproducă? Ai auzit de cromozomii egoiști?
    De ce este atât de greu pentru oameni să se reproducă? Ai auzit de cromozomii egoiști?

    Oamenii de știință se preocupă neîncetat pentru a găsi diverse răspunsuri la cele mai importante probleme care țin de organismul uman. Printre acestea se numără și modul...

    6 simptome de sarcină destul de neobișnuite, dar care nu sunt chiar atât de ciudate
    6 simptome de sarcină destul de neobișnuite, dar care nu sunt chiar atât de ciudate

    Câte simptome experimentează o femeie în sarcină? Probabil mai multe decât putem număra. Uite 6 simptome care pot părea bizare, dar de fapt sunt complet normale.

    Apelul disperat al unei mame care și-a pierdut copilul: „Nu am știut că s-a chinuit atât de mult”
    Apelul disperat al unei mame care și-a pierdut copilul: „Nu am știut că s-a chinuit atât de mult”

    O mamă din Marea Britanie rămasă fără copil avertizează părinții să fie atenți la starea mentală a copilului lor și să o ia în serios, pentru că din păcate, mulți...

    © 2024 Qbebe