Campania este extrem de populara in randul consumatorilor si se va derula pe parcursul a trei zile, 31 ianuarie, 1 si 2 februarie, discountul minim aplicat de retailerii care participa la promotie fiind de 70%. Acest concept de cumparaturi este unul original, AFI Palace Cotroceni fiind primul centru comercial din Romania care l-a implemetat. Produsele ce vor avea aplicat discountul maxim urmeaza sa fie expuse in exteriorul magazinelor (in fata vitrinelor), zona fiind decorata printr-o semnalistica specifica.
Campania de reduceri este prilejul ideal pentru retailerii de fashion și accesorii de a-si lichida stocurile din colectiile precedente, dar si de a-si spori vizibilitatea pe piata prin reduceri adresate publicului larg, oferindu-le acestora ocazia de a descoperi calitațile unui anumit brand asupra caruia ar putea reveni ulterior pe termen lung.
Avand experienta ultimelor campanii „MEGA LICHIDARE DE STOC", reprezentantii AFI Palace Cotroceni se asteapta la o evolutie considerabila a traficului pe perioada campaniei.
Ce branduri participa la Mega Lichidare de Stoc?
Timp de trei zile la AFI Palace Cotroceni vizitatorii se vor putea bucura de o adevarata sarbatoare a preturilor datorita numarului mare de parteneri implicati in campania Mega Lichidare de Stoc. Printre magazinelor partenere se numara:
Otter, Geox, Clarks, Miniblu, Tina R, Goldenpoint, Animax, Optiplaza, Plusoptic, Flanco, Springfield, Kenvelo, Lee Cooper, Oxette, Loisir, Noriel, Cropp Town, Reserved, Pepper, People's Fashion, C&A, Bata, MBT, La Femme, Skiny, Hush Puppies, Real Hypermarket, Nissa, Zig Zag, Veronesse, Kipling, Mirano, Smyk, New Yorker, Premaman, Fox, Levi's, House of Art, Leonardo, Ecco, Il Passo& Tosca Blu, Okaidi, Office Shoes, Sunshine, New Look.
Produsele ce vor avea aplicat discountul maxim urmeaza sa fie expuse in exteriorul magazinelor (in fata vitrinelor), zona fiind decorata printr-o semnalistica specifica.