Inspirat de trendul global al aromelor de lavanda din produsele de ingrijire pentru casa, Pur aduce o combinatie perfecta intre puterea unui detergent de vase si o experienta senzoriala inedita. Imaginati-va cum ar fi sa va plimbati printr-un camp de lavanda inflorit, inspirati de acest parfum revigorant si delicat. Noul Pur Lavanda ofera aceasta experienta senzoriala de fiecare data cand spalati vasele.
De acum inainte, portofoliul Pur Power va include, pe langa variantele cu Lamaie, Mar, Grepfrut si Cirese si noua varianta cu parfum de Lavanda. Noul parfum s-a dovedit a fi de mare succes in testele facute la consumatori, datorita notelor naturale, florale si proaspete, in ton cu designul atractiv in nuante de mov.
Noul produs este disponibil incepand cu luna august 2015.
Preturi recomandate:
Pur Power Lavanda: 450 ml: 5,27 lei 900 ml: 9,90 lei 1350 ml: 14,35 lei
Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care si Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine in prezent pozitii de lider global atat pe pietele de bunuri de larg consum, cat si pe cele industriale, printre cele mai importante marci numarandu-se Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are cca 50.000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2014 vanzari de 16,4 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,65 miliarde euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.
