In urma cu un an, Kraft Foods Inc a devenit Mondelez International Inc. dupa desprinderea de divizia de produse alimentare din America de Nord. In prezent, Mondelez International este o forta, la nivel mondial, pe piata snack-urilor, generand crestere durabila si profitabila, datorita numeroaselor sale avantaje competitive, printre care:
-acoperire geografica - 40% din venitul companiei provine din pietele emergente
-75% din venit este generat de categoriile de snack-uri, ce înregistreaza o crestere accelerata
-un portofoliu de neegalat de marci îndragite
-platforme de inovare, de succes, la nivel mondial
-capacitate puternica de penetrare a pietelor greu de accesat
-angajati extrem de talentati si un grup extins de lideri cu experienta
Pe parcursul lunii octombrie, angajatii au marcat prima aniversare a companiei, alocand mai mult timp comunitatilor in care traiesc. Peste 16.000 de angajati din peste 80 de tari si-au planificat activitati de voluntariat prin parteneriate cu organizatii non-profit globale si locale, precum Salvati Copiii, Parteneriatul pentru copii INMED si Klasse 2000.
In Romania, 100 de angajati au participat la activitatile derulate in luna octombrie. Acestia au pregatit pachete cu alimente pentru 50 de copii de la Centrul de zi "Ana si Copiii", precum si pachete cu haine si alimente pe care le-au distribuit celor 15 familii (aproape 80 de membrii) din Bucuresti, Urlati si Fundeni.
Impreuna cu copiii de la Centrul de zi "Ana si Copiii", voluntarii de la Mondelez Romania au organizat si un atelier de creatie in cadrul caruia au confectionat bijuterii si cutii pentru acestea, obiecte decorative, felicitari etc. Aceste obiecte vor fi expuse în cadrul targului special organizat cu scopul de a strange fonduri suplimentare pentru familiile nevoiase.
De asemenea, un grup de voluntari din echipa de vanzari a petrecut cateva momente memorabile cu copiii de la Centrul de zi din Slobozia, oferindu-le acestora alimente, haine, produse de îngrijire personala, vesela si jucarii. Copiii s-au bucurat foarte mult de prezenta acestora si le-au facut cadou cosulete confectionate de ei.
"Am simtit tristete, compasiune, dar si bucurie cand am vazut zambetele de pe fetisoarele copiilor cand s-au vazut inconjurati de atatea cadouri. Am înteles ca orice lucru mic aduce o schimbare în viata lor. Am plecat de acolo cu dorinta de a face mult mai mult, pe termen mai lung!" a declarat unul dintre voluntari.
Angajatii joaca un rol vital în comunitatile lor pe tot parcursul anului, iar aceasta luna dedicata voluntariatului vine ca o continuare a bogatei traditii a voluntariatului din compania Mondelez International. In acest an, perioada de voluntariat a fost extinsa de la o saptamana la o luna întreaga, astfel încat actiunile angajatilor sa produca un impact mai mare. De la plantari de legume în gradinile scolilor din Egipt sau ateliere de nutritie în Statele Unite, pana la ambalarea de pachete cu alimente pentru familiile nevoiase din Japonia si organizarea de activitati sportive pentru copiii din China si India, angajatii de pretutindeni isi folosesc abilitatile pentru a contribui la protejarea bunastarii planetei.
Despre Mondelez International
Mondelez International, Inc. este o adevarata forta globala în industria snack-urilor, cu un venit de $35 miliarde in 2012. Creand momente delicioase de bucurie în 165 de tari, Mondelez International este lider mondial in ciocolata, biscuiti, guma, dulciuri, cafea si bauturi, cu marci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si Oreo, bauturile Tang si guma Trident. Mondelez International este listata la indicii bursieri Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 si Dow Jones Sustainability Index.
Vizitati www.mondelezinternational.com si www.facebook.com/mondelezinternational .
Mondelez Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994, cu un portofoliu de marci îndragite de consumatori, si anume: Jacobs, Nova Brazilia, Tassimo, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.