„Obiectivul nostru pentru Romania, este acela de a creste notorietatea medicamentelor homeopate, ca alternativa terapeutica eficienta, pentru profesionistii din domeniul sanatatii, cat si pentru marele public. Acest obiectiv il realizam sprijinindu-ne pe extinderea distributiei in farmacii si prin campanii de informare corecte si etice asupra beneficiilor acestor tratamente, in scopul imbunatatirii calitatii vietii pacientilor", declara Stefania Popescu, Director de Marketing si Comunicare Boiron Romania.
Pe piata de profil din Romania, Boiron este prezent cu 15 medicamente homeopatice, cu nume de marca inregistrata la Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale, ca medicamente OTC (fara prescriptie medicala). Dintre medicamentele prezente pe piata, cele mai cunoscute branduri sunt Oscillococcinum (locul 7 in medicatia de raceala si gripa), Stodal (locul 7 in randul medicamentelor contra tusei) si Sedatif PC (locul 2 in categoria medicamentelor OTC destinate stresului, anxietatii si tulburarilor de somn). La aceste branduri se adauga 300 de medicamente homeopatice unitare, cu nume stiintifice latinesti, autorizate ca medicamente cu prescriptie medicala.
Cu alte cuvinte, ceea ce se doreste este promovarea Homeopatiei ca terapeutica medicala pentru ca reprezinta una dintre boga?iile medicinei. Ea nu trebuie nici privilegiata, nici penalizata in raport cu alte bran?e ale terapeuticii medicale, ci din contra, este necesar sa se ?ina cont de specificitatea sa.
In 1932, fratii Henri si Jean Boiron creau la Paris Laboratorul Central Homeopatic, care avea sa devina unul dintre cei mai importanti producatori de produse homeopatice din lume, prezent in 100 de tari, cu peste 2800 de angajati.