De mai bine de 8 ani, Băneasa Shopping City le ofera clienţilor o experienţă de shopping unică, punându-le la dispoziţie cel mai mare număr de magazine (branduri unice pe piaţa din România), zone de distracţie si evenimente exclusiviste, in premieră pe piaţa românească.
Încă de la deschidere şi până în prezent, Băneasa Shopping City a găzduit sute de evenimente unice. De la prezentări de modă, petreceri de shopping, expoziţii de fotografie, expoziţii vintage, diferite tipuri de târguri, proiecte sociale dar şi evenimente culturale şi spectacole remarcabile precum: "Lacul Lebedelor" in 3D sau Concertul aniversar Andre Rieu la Grand Cinema&More. Cu ocazia celebrării a 60 de la premiera mondiala a spectacolului lui Frederick Loewe, luna mai vine cu o nouă premieră: spectacolul My Fair Lady.
Proiectele precum Redesign yourself (reality show digital care a schimbat viața a zece oameni obișnuiți), Băneasa Styling Contest (cel mai mare concurs pentru tinerii pasionați de modă), Mooza Pop Up Store (prima experiență comercială pentru antreprenori la început de drum), Samba por tu amor (timp de patru zile clienții au putut intra în atmosfera Carnavalului de la Rio), dar și celebrele seri care au revoluționat shoppingul, Extravaganza Night Shopping Party, unde muzica bună, coctailurile savuroase și defilările de modă au transformat o ieșire la cumpărături într-o petrecere, sunt doar câteva exemple din premierele care au avut loc in Baneasa Shopping City, aducandu-i binemeritata titulatură de The City of Good Life.
„De-a lungul celor opt ani, ne-am dorit şi am reuşit să fim pionieri în oferirea de experienţe unice de shopping clienţilor, de la atragerea de branduri internaţionale celebre, la evenimente cu personalităţi ale momentului, din domenii diverse, sau dezvoltarea, în acest an, a aplicaţiei CITYiLOVE, atât de necesară în era digitală, în care ne dorim ca shoppingul să fie o experienţă cu beneficii din mai multe puncte de vedere. Stilul de viață aflat în permanentă schimbare, așteptările noaste din ce în ce mai mari nu ne permit nici o secundă de repaus. De aceea, ne vom continua cu responsabilitate angajamentul de a vă răsplăti constant fidelitatea și de a inova" declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.
Despre Băneasa Shopping City
Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii), Grand Combo, zona dedicată jocurilor şi, de asemenea, locul de joacă Grand Play, dedicat copiilor. Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.
