Povestea Babyzen Yoyo a început la Paris, atunci când fondatorul, Julien Chaudeurge, urma să aibă primul copil și avea nevoie de primul său cărucior. După îndelungi căutări, în care a făcut compromisuri legate de comfort și design, preț și calitate, a urmat un capitol plin de provocări: mersul la cumpărături, transportul în comun din oraș, călătoriile în week-end, activități pentru care căruciorul ales ar fi trebuit să simplifice lucrurile, darreușea, de fapt, contrariul.
Atunci și-a dat seama că ritmul activ al părinților urbani nu era deloc integrat în universul bebelușilor. În acel moment, a avut ideea să creeze căruciorul care se integrează perfect în viața urbană.
Alături de tatăl său, designer specializat în jucării și articole pentru copii, au creat BABYZEN.
Primul model, ZEN, a avut imediat succes, cu peste 10,000 de comenzi la lansareși numeroase premii la competiții renumite de inovație.
În 2012, a fost lansat următorul model, BABYZEN YOYO, primul cărucior ultra compact, în care fiecare detaliu răspunde nevoilor părinților moderni.
YOYO este simplu de manevrat, se deschide și se închide cu o singură mână, într-o secundă, exact ca un yoyo, este compact, rezistent, extrem de ușor și de o calitate superioară.Poate fi purtat ca geantă de umăr, se conduce cu o singură mână, se spală la mașină, este ușor de depozitat și poate intra în locuri inaccesibile altor cărucioare.
În plus, este primul cărucior din lume acceptat ca bagaj de mână în avion.
Pentru a se integra și mai bine în viața părinților, YOYO+ are o serie de accesorii precum geanta specială pentru cumpărături, recipientul pentru cana bebelușului sau a mamei, boardul ataș pentru copii mai mari, umbrela de soare. Mai mult, are propriul scaun de mașină și este disponibil în 9 culori.
BABYZEN YOYO+ a devenit rapid renumit în întreaga lume, fiind preferat de vedete precum Kim Kardashian, Eva Longoria, Blake Lively, Bradley Cooper sau Justin Timberlake.
Cu peste un milion de produse vândute deja în peste 80 de țări, BABYZEN YOYO+ a devenit caruciorul iconic al generației de părinți moderni, un fenomen global, apreciat de milioane de părinți din întreaga lume.
Strategia de distribuție și vânzare este bazată pe principiul calitativ. Astfel, BABYZEN YOYO+ se vinde doar în magazine boutique, cu consiliere directă.
În România, BABYZEN YOYO+ este disponibil începând cu luna noiembrie la MOTTOM, cel mai nou magazin concept de design petru copii din București, situat pe Bd. Lascăr Catargiu nr. 9.