Fara conservanti sau coloranti, biscuitii Tedi se regasesc in pachete de 50g si 100g - petit beurre - precum si in pachete de 34g - biscuiti sub forma unei tablete de ciocolata, o noutate absoluta pe piata biscuitilor din Romania. Biscuitii Tedi sunt cel mai recent produs din portofoliul Tymbark Maspex, iar Romania este singura tara care a produs si a lansat, pana in acest moment, sortimentele de biscuiti sub brandul Tedi.
Prezent de 14 ani pe piata din Romania, brandul Tedi s-a impus de la inceput si
si-a consolidat permanent pozitia de leader pe piata bauturilor necarbonatate pentru copii. Cu biscuitii, Tedi isi face intrarea pe un nou segment dedicat produselor pentru cei mici, pastrand standardul de calitate cunoscut celor care indragesc sucul Tedi.
"Biscuitii Tedi sunt dedicati copiilor si au fost creati cu ajutorul lor. Ei sunt cei care au validat gustul final al acestora. Iar faptul ca au facut o alegere buna este dovedit de rapiditatea cu care biscutii au fost deja absorbiti de piata, existand un feedback pozitiv atat din partea comerciantilor, cat si a consumatorilor finali.", a declarat Mihaela Grelus, director de marketing, Tymbark Maspex Romania.
Totodata, produsul vine si cu o noutate absoluta pe piata biscuitilor din Romania, biscuitii cu bucati de ciocolata, un sortiment special care are in componenta 8 cereale si 6 vitamine. Produs de nisa, biscuitii sub forma unei tablete de ciocolata au toate premisele pentru a se impune intr-un timp destul de scurt pe acest segment.
"Ca multe dintre brandurile companiei, leaderi pe segmentele lor de piata, avem convingerea ca si biscutii Tedi vor urma acelasi parcurs. Cu atat mai mult cu cat Tymbark Maspex realizeaza permanent investitii, inclusiv in linii de productie performante, putand astfel dezvolta noi tipuri de snacks-uri, sortimente inovatoare pentru piata din Romania." a adaugat Mihaela Grelus.
Alaturi de sucul Tedi, parintii au acum ocazia sa ofere celor mici gustarea sau desertul potrivit. Biscuitii Tedi pot fi serviti la micul dejun sau ii pot insoti pe elevi la scoala. Pentru ca viata lor este o continua joaca, am ales ca biscuitii de tip petit beurre sa fie in forma de animalute, astfel incat sa cream copiilor inca o ocazie pentru distractie. Biscutii Tedi se vor regasi pe rafturile tuturor magazinelor si vor avea un pret competitiv, dublat de o calitate superioara a produselor.
Incepand cu jumatatea lunii martie, toate produsele din portofoliul Tedi vor fi integrate intr-o promotie nationala inedita: "In cautarea lui Tedi". Desfasurata intre 23 martie si 30 iunie, promotia va oferi ocazia mai multor mii de copii din tara, aflati in cautarea lui Tedi, sa castige premii garantate sau unul dintre cele 5 smartphone-uri si tableta oferite la marele premiu.
Despre Tedi:
Tedi si-a facut aparitia in portofoliul Tymbark si, totodata, pe piata din Romania in septembrie 2001, prin sucul de 0,33l sticla. Treptat, gama sucurilor se diversifica prin lansarea pe piata a Tedi 750 ml, Tedi 200 ml si Tedi Go! 300 ml. Totodata, Tedi lanseaza pe piata si sucuri pentru cei mai mari, regasite in variantele speciale: Tedi Play si Tedi Waterrr. Pentru parinti, Tedi ofera garantia unui suc sanatos, obtinut din ingrediente naturale.
In 2014, Tedi Go! a fost declarat "Produsul Anului" de catre consumatorii romani, ca o confirmare a calitatii dovedite de Tedi si a increderii de care acesta se bucura in Romania.
Despre TYMBARK MASPEX ROMANIA
Societatea a intrat pe piata romaneasca in anul 1996 si in prezent este unul din cei mai mari investitori polonezi din Romania. La acest moment, portofoliul companiei cuprinde produse instant cum ar fi Chocolatta La Festa, La Festa 3in1 si Cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, cacao si cereale Brumi, crema pudra pentru cafea Coffeeta, biscuiti cu cereale si mini-cakes Hatz, precum si sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare Tymbark, Tedi, Ciao si Figo, dar si energizantul Tiger. In anul 2007, prin preluarea companiei Arnos (Oradea), in oferta de produse a companiei au aparut pastele fainoase "Arnos".
Incepand cu februarie 2013, compania noastra detine brand-urile Salatini, Tismana, Rollini d'Oro, precum si liniile de fabricatie a acestor produse.
Tymbark Maspex Romania dispune de un complex modern de productie si depozitare situat in orasul Valenii de Munte, judetul Prahova. In prezent, compania Tymbark Maspex Romania este lider pe piata romaneasca de sucuri pe baza de morcovi cu brand-ul Tedi, pe piata nectarurilor cu brand-ul Tymbark, pe piata produselor instant cu brand-ul La Festa, pe piata ceaiurilor instant cu brand-ul Ekland si pe piata cremei pudra pentru cafea cu brand-ul Coffeeta.
Mai multe informatii despre Tymbark Maspex Romania puteti gasi accesand:
www.maspex.ro.
![O mamă din București nu și-a mai văzut fiica de mai bine de 1 an, pentru că tatăl ei o ține închisă în casă](/public/uploads/articole/thumbs3/49126.jpg?v=1671007231)