Reinert Romania sarbatoreste pe 3 Mai 2015 opt ani de la lansarea oficiala in Romania, prilej cu care da startul unei noi campanii promotionale dedicate consumatorilor finali.
Campania, intitulata generic "Familii inimoase in bucatarie", se desfasoara in perioada 3 Mai - 26 Iulie 2015, la nivel national, si a fost gandita pentru a rasplati consumatorii fideli brandului Reinert.
Pe durata campaniei sunt puse in joc 100 de premii constand in electrocasnice pentru bucatarie (3 espressoare Krups Espresseria (unul/luna), 12 masini de facut paine Philips (una/saptamana), 85 sandwich makere Philips (unul/zi)), la care se adauga marele premiu de "10.000 LEI pentru cele mai inimoase idei". Exista si o componenta de premii „garantate" pentru primii 50 de participanti, precum si o serie de titluri onorifice pentru „cele mai inimoase familii in bucatarie" acordate saptamanal familiilor care inscriu cele mai multe inimioare in competitie. Toate detaliile legate de mecanismul si regulamentul promotiei „Familii inimoase in bucatarie" sunt disponibile pe http://www.promotiilereinert.ro/.
In cadrul campaniei vor participa toate produsele brand Reinert disponibile la raftul cu autoservire din cadrul marilor retele de magazine. Produsele participante vor avea aplicata pe ambalaj eticheta cu insemnele promotiei in interiorul careia se va afla un cod unic de participare, ce odata inscris pe platforma: http://www.promotiilereinert.ro/ ofera participantilor o sansa la castig.
Printre produsele participante la campanie se regasesc si doua produse lansate recent de Reinert Romania, ambele din categoria produselor premium, fiind concepte unice pe piata locala:
„Pastete cu branza si vita de vie", un produs inovator, ce combina intr-o formula unica gustul de carne cu cel de branza de oaie (tip ricotta) si aroma frunzei de vita de vie;
„Salam Parmesali" ce vine cu noutatea invelisului de parmezan, care da savoare si un gust deosebit produsului.
Info Companie
H&E Reinert SRL, prezent pe piata din Romania din anul 2007, este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de mezeluri ce activeaza in comertul modern. Pe parcursul celor 8 ani de cand fabrica din Romania a fost deschisa, Reinert a reusit sa isi creeze un renume in segmentul mezelurilor premium, renume consolidat de recunoasterea consumatorilor. Dovada a aprecierii produselor Reinert de catre consumatorii din Romania stau distinctiile „Votat Produsul Anului" primite in ultimii doi ani de catre trei produse din portofoliul Reinert, respectiv Salamul de Sibiu Reinert (in 2014), „Martinel Sunca" si „Martinel Mortadella" (in 2013). Competitia "Produsul Anului" este organizata in Romania de catre Media Concept Store (www.produsulanului.com).
