ING Young poate fi deschis 100% online de unul dintre părinți, din aplicația HomeBank în doar câteva minute, pentru copiii care au peste 10 ani. Copilul sau adolescentul va avea un card cu numele său și își va putea gestiona singur finanțele, efectuând tranzacții la comercianți sau autorizând transferuri în propria lui aplicație Home’Bank. Soluția facilitează controlul parental, părinții pot stabili limite de tranzacționare, pot bloca sau debloca contul și îi pot trimite sume de bani. De asemenea, pachetul oferă adolescentului posibilitatea de a face plăți cu cardul și cu telefonul, dar și de a învăța să economisească, acestea fiind unele dintre funcționalitățile solicitate atât de către copii, dar și de părinți.
„După lansarea pachetului Free@ING dedicat tinerilor între 18 și 24 de ani, facem încă un pas anul acesta pentru transformarea modului în care online banking-ul este prezent în viețile noastre. ING Young are rolul de a ușura viața financiară atât a părinților, cât și a copiilor, fiind în același timp un instrument digital de educație financiară și o modalitate mai sigură de administrare a economiilor copiilor.
Pe de o parte, copiii și adolescenții pot lua propriile decizii, se pot familiariza cu ce înseamnă să aibă grijă de un buget propriu și pot demonstra că sunt pregătiți să se ocupe mai atent de viitorul lor financiar. În același timp, părinții își pot încuraja copiii să învețe ce înseamnă responsabilitatea financiară și cum pot lua cele mai bune decizii în privința propriilor finanțe într-un mediu sigur, în felul acesta le pot acorda mai multă încredere.
Noile lansări și inovații fac parte din conceptul nostru de lifestyle banking, prin care ne dorim să ajutăm clienții să își atingă obiectivele propuse și să aibă o viață financiară echilibrată. Lifestyle banking înseamnă libertate pentru client să își trăiască viața, inclusiv cea financiară, așa cum își dorește.”, a declarat Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement ING Bank.
Beneficiile ING Young pentru copii și părinți
Pachetul ING Young le oferă copiilor și adolescenților mai multă autonomie în gestionarea resurselor financiare, iar părinților posibilitatea de a supraveghea și interveni extrem de ușor în activitatea financiară a copilului sau adolescentului.
Principalele beneficii pentru copii&adolescenți:
- Acces în aplicația Home’Bank: activează notificările; vizualizează soldul și istoricul tranzacțiilor; au acces la oferte dedicate în sistem cashback în ING Bazar; blochează direct contul sau cardul
- Card personalizat: retrageri de la bancomat folosind cardul cu numele lor; plăți POS sau cu telefonul mobil prin intermediul aplicațiilor ING Pay, Apple/Google și plăți online.
Principalele beneficii pentru părinți:
- Pachet accesibil și ușor de gestionat: deschiderea și administrarea contului direct în aplicația HomeBank; gratuit; poate fi deschis pentru fiecare copil din familie
- Transparență totală: vizibilitate asupra activității copilului sau adolescentului, setare limite tranzacționale 100% online, blocarea contului
- Gestionare eficientă: nu sunt acceptate tranzacții la comercianți care au ca obiect de activitate pariurile, comercializarea băuturilor alcoolice și a tutunului.
Conform unui studiu calitativ realizat de Mind the Gap Consultancy anul acesta, majoritatea copiilor economisesc banii pe care îi primesc atunci când doresc să achiziționeze un obiect mai scump, de exemplu un telefon, o tabletă, o bicicletă ș.a.m.d.
O parte dintre adolescenți au o mai mare independență financiară față de părinți prin faptul că pot câștiga bani extra prin joburi de week-end sau sezoniere sau prin diferite afaceri mici (de exemplu, vânzări online). Părinții îi încurajează pe tineri să-și câștige banii pentru că în acest fel pot conștientiza valoarea muncii și cultivarea simțului responsabilității în păstrarea banilor și în economisire.
Pentru mai multe detalii:
Adriana Brutaru
Interim Head of Internal & External Corporate Communication
M: 0735 313 408;
adriana-ioana.brutaru@ing.com
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.