Inainte ca Marcus Adolf sa isi plimbe BMW-ul X3 prin faimoasa statiune Hamptons, baietelul milionar al New York-ului s-a hotarat sa scoata cardul din buzunar pentru o sesiune de shopping la Saks, pe Fifth Avenue. Conform Wall Street Journal, Adolf are bunuri si proprietati ce depasesc 16 milioane de dolari si un venit anual de peste 1,3 milioane de dolari.
"Intotdeauna lasa bacsis cel putin 10.000 de dolari pilotului atunci cand zbori privat.", scrie pe Instagram Alex Pod, unul dintre copiii privilegiati.
Una dintre activitatile preferate ale lui Marcus este sa-si afiseze ceasurile Rolex pe Instagram si nu este singurul cu aceasta mica pasiune.
Cole Schneider se relaxeaza la piscina purtand 3 ceasuri pe incheietura iar Anil Arjandas marturiseste pe Instagram ca trebuie sa isi cumpere un nou cantar pentru a-si cantari ceasurile, pentru ca cel pe care il are acum nu poate afisa mai mult de 1,5 kilograme.
Peisajul luxului absolut este completat pe Instagram de fotografiile cu piscine la ultimul etaj al zgarie-norilor si din statiuni europene frecventate de turistii cu dare de mana. Inca din 2012, Rich Kids of Instagram (Copiii bogati de pe Instagram) a documentat vietile adolescentilor putred de bogati, ca o cronica a extravagantei, ostentatiei si grandomaniei.
Cultura ostentatiei este un fenomen ce capata amploare (sau poate ca a existat mereu dar nu avut o cale de manifestare) ce in era 2.0 a Internetului este echivalentul manifestarilor de segregrare a puterii si statului social, desigur, la o scara mai mica si total inofensiva.
Cum retelele de socializare fac acum parte din viata oricui, aparitia unor astfel de manifestari internautice era inevitabila. Rich Kids of Instagram a inspirat chiar si aparitia a doua show-uri de televiziune pe E! Entertainment, Rich Kids of Beverly Hills si Rich Kids of New York, ce permit omului obisnuit sa traga cu ochiul dupa cortinele aurite, in viata celor mai privilegiati dintre noi.
Indiferent ca isi expun masinile sport, ceasurile de mii de dolari si sampania de sute de dolari pe Instagram, Snapchat sau pe micul ecran, adolescentii bogati ai lumii stiu cum sa-si cheltuiasca banii si cum sa-si traiasca vietile scaldate in lux. Intre timp, nu putem decat sa le admiram bogatiile, evadand pentru cateva momente intr-o lume ce pentru cei mai multi dintre noi este de neatins.
Sursa: dailymail.co.uk