„Bebelușul meu este trezit în fiecare noapte de livratorii de fast-food care sună la interfonul nostru”
Mămica spune că, de multe ori, fie vecinii săi care comandă mâncare uită să treacă numărul complet al apartamentelor în care locuiesc, fie livratorii nu sunt atenți și sună la numărul de interfon greșit - cel mai adesea, la apartamentul ei. Femeia menționează că nu ar fi atât de frustrant dacă aceste greșeli ar avea loc doar în timpul zilei, însă mai sunt vecini care își mai comandă de mâncare și la miezul nopții, iar livratorii sună mereu, din greșeală, la apartamentul ei, trezindu-i pe toți membri familiei din somn, inclusiv pe bebelușul său de o lună.
„Am ajuns la capătul răbdării! De când ne-am mutat în noul apartament, mai exact de aproape 1 an, se întâmplă ceva care mă scoate din minți. În complexul rezidential în care stăm, sunt sute de apartamente, iar noi locuim la etajul 7 în apartamentul 7B. Dintr-un motiv necunoscut, nu există zi în care să nu îmi sune la interfon diverși livratori cu mâncare și pachete care nici măcar nu sunt pentru mine! Și mai enervant e că se întâmplă asta și noaptea, iar eu am un bebeluș pe care cu greu reușesc să îl adorm și care, ghiciți ce, se trezește chiar și la cel mai mic sunet.
Imaginați-vă cum este atunci când cineva comandă o pizza sau mâncare chinezească la ora 1 noaptea, iar livratorul sună la interfonul nostru. Toți suntem treziți, inclusiv bebelușul! Chiar dacă interfonul nostru are volumul setat la minim, se aude destul de tare, mai ales noaptea, când e liniște. Nu-l pot opri, deoarece primim livrări destul de des, majoritatea produselor de uz casnic sunt comandate lunar. Putem dezactiva interfonul pe timp de noapte, dar de multe ori uităm să facem acest lucru sau uităm să îl activăm înapoi dimineața și ajungem să pierdem propriile livrări.
În zadar am încercat să discut cu vecinii mei, livratorii tot la noi sună. Așa că am început să fiu foarte rea cu livratorii. Nu mă pot abține, am început să-i urăsc la propriu. Ei se ceartă cu mine. Obișnuiam să le spun: nu este pentru mine, arată-mi ce scrie pe adresă și arată-mi unde este scris numărul apartamentului. Ei se enervau și spuneau că scrie 7B! Iar eu le spuneam: credeți că am comandat mâncare, am plătit-o și acum am decis că nu o mai vreau? Așa că acum, literalmente, vorbesc cu ei ca și cum ar fi niște copii mici și le spun că au o singură slujbă pe care și așa nu sunt în stare să o facă. Este un fel de satisfacție pe moment, dar pe termen lung este cu siguranță o negativitate fără de care aș putea trăi.
Dacă cineva are vreo sugestie, aș aprecia. Mă gândesc să îi spun portarului să verifice pe toată lumea care intră, dar nu cred că este posibil. De reținut că atunci când mi-a murit pisica în aceeași zi în care s-a născut copilul meu, am fugit în șosete să îl duc la veterinar de urgență și am venit acasă fără el, devastată, nici măcar nu mi-am revenit din teroarea absolută pe care a fost travaliul meu și portarul a decis să mă întrebe dacă locuiesc acolo. Am înțeles că arătam oribil și mai eram și desculță, dar dacă m-a luat pe mine la întrebări, cred că îi poate lua și pe livratori, nu?”, a scris mămica pe Mumsnet.
Internauții au sfătuit-o pe această să vorbească cu portarul clădirii pentru a încerca să rezolve problema. Alții i-au recomandat să își dezactiveze interfonul peste noapte și să nu mai uite să îl activeze din nou dimineața.
„Acest lucru m-ar scoate din minți. Îți înțeleg pe deplin furia. Cu toate acestea... nu înțeleg de ce nu faceți ceea ce puteți controla, și anume să vă faceți un obicei din a dezactiva interfonul pe timp de noapte. Nu vă puteți opri vecinii să își mai comande de mâncare la adresa greșită și nu puteți opri șoferii de livrare să încerce să v-o livreze, dar îi puteți împiedica să vă deranjeze în momente nepotrivite.”, a comentat o persoană.
Tu ce părere ai despre situația acestei mămici?
Citește și:
Surse foto: istockphoto.com
Surse articol: Mumsnet