Fie că vă doriți o petrecere mare cu mai mulți invitați, fie că organizați o petrecere restrânsă doar cu rudele apropiate, trebuie să țineți cont de anumite aspecte esențiale și de altele opționale pentru ca această petrecere să fie una reușită, la care fiecare să se simtă bine și să se distreze.
1. Lumânările de botez
Unul dintre aspectele obligatorii de care ar trebui să țineți cont este să vă asigurați că aveți lumânări de botez, care sunt necesare la slujba religioasă. Cel mai adesea acestea sunt procurate de nași care își asumă responsabilitatea de a achita cheltuielile ce țin de ceremonia religioasă. Lumânările de botez le găsiți într-o mulțime de idei, tematici și design-uri de la cele mai simple la cele mai complexe.
2. Costumașul de botez
Un alt element pe care îl procură de obicei nașii este vestimentația micuțului în care va fi îmbrăcat după băița făcută de preot. Cel mai adesea, băieții sunt îmbrăcați în costumașe, iar fetele în rochițe, însă această îmbrăcăminte este de obicei puțin mai elegantă și mai specială pentru o zi atât de importantă.
3. Locația
Indiferent de numărul de invitați, este nevoie să aveți în vedere o locație pentru acest eveniment unde să aibă loc petrecerea de după ceremonia religioasă. Aceasta trebuie să fie potrivită pentru numărul de invitați pe care îi aveți și este de preferat să asigure și meniurile care urmează să fie servite de către cei care au ales să vă fie alături.
4. Tortul
Pe lângă meniurile cu mâncare care urmează să fie servite, este nevoie să procurați și tortul care să fie tăiat spre finalul evenimentului, pe care, cel mai probabil, va fi necesar să îl comandați de la o cofetărie. Nu sunt prea multe locații care asigură în meniu și tortul, iar prin comandă vă puteți asigura că acesta este pe gustul vostru și se încadrează la numărul de invitați prezenți.
5. Dulciurile și băuturile
Un alt element suplimentar de care ar trebui să vă ocupați sunt dulciurile și băuturile care se vor consuma. Puteți comanda un candy bar și puteți cumpăra sticlele de băutură sau puteți asigura un open bar micuț. Indiferent de cât de multe persoane aveți la eveniment, aceste detalii le vor face să se simtă mult mai plăcut.
6. Serviciile foto- video
Dacă vă doriți ca această zi să rămână imortalizată pentru totdeauna și să reveniți cu drag să revedeți acest moment, puteți apela la serviciile foto și/ sau video ale unui profesionist în domeniu. Acesta se va ocupa de captarea momentelor speciale, de editarea și prelucrarea materialelor. În acest fel puteți să obțineți poze foarte reușite pe care să le includeți în albumul familiei sau să le expuneți în casă.
7. Mărturiile
Un alt detaliu pe care îl puteți include în organizarea evenimentului vostru sunt mărturiile cu care oaspeții vor pleca acasă după petrecere. Acestea trebuie să fie micuțe și simbolice, destul de simple, iar ele au rolul de a arăta mulțumire invitaților care au fost alături de voi în această zi importantă.
8. Muzica
Un alt serviciu de care ar fi potrivit să vă ocupați este asigurarea muzicii, pentru că fără muzică, petrecerea ar putea fi plictisitoare și neinteresantă. Fie că alegeți un interpret, o formație sau un DJ, este recomandat să vă asigurați că veți include melodiile potrivite pentru acest eveniment pentru ca oaspeții pe care îi veți avea alături să se simtă bine și să plece mulțumiți.
9. Decorul
Dacă vă doriți ca sala de evenimente să arate cu adevărat special, puteți să vă ocupați de câteva elemente de decor. Dacă la o nuntă elementele principale de decor sunt reprezentate de aranjamentele florale, pentru un botez este de preferat să optați pentru baloane cu heliu multicolore. În acest fel veți surprinde într-un mod potrivit specificul petrecerii, dar îi puteți ține ocupați și pe copiii prezenți, care se pot juca cu baloanele cu heliu.
Cu siguranță dacă veți ține cont de aceste recomandări evenimentul vostru va fi unul complet și plăcut care va lăsa o amintire frumoasă atât pentru voi, cât și pentru oaspeții prezenți.