La aproape 2 ani, un copil a reușit să finalizeze o comandă online pentru mobilă
Ayaansh Kumar (din New Jersey, SUA) are 22 de luni, dar acest lucru nu l-a împiedicat să comande online mobilă în valoare de 1700 de dolari. Tatăl său, Pramod Kumar, a precizat, potrivit NBC New York, următoarele: „Pare greu de crezut că a făcut așa ceva, dar iată că s-a întâmplat.”
S-a ajuns la această situație după ce mama copilului, Madhu Kumar, accesase site-ul magazinului „Walmart”, creând un coș de cumpărături. S-a gândit să comande online câteva piese de mobilier, dar intenția ei nu era să le păstreze pe toate pe care le pusese în coșul de cumpărături. Printre lucrurile comandate se numărau scaune și câteva standuri pentru flori ce ar fi fost utile pentru noua locuință a familiei Kumar din Monmouth Junction.
Într-o zi, Ayaansh a pus mâna pe telefonul mamei lui și a finalizat comanda pentru cumpărături. În aceste condiții, părinții săi ar fi trebui să achite peste 1700 de dolari. Și-au dat seama că fiul lor de numai 2 ani comandase online mobila după ce au început să primească pachete cu lucrurile aflate în coșul de cumpărături creat de Madhu.
Văzând suma pe care ar fi trebuit să o achite, părinții lui Ayaansh au vrut să anuleze totul, dar li s-a spus că nu mai era posibil întrucât cea mai mare parte a lucrurilor (75% dintre ele) sosiseră deja și că mai erau și altele de primit. Cele mai multe dintre lucrurile primite de familia Kumar erau scaune.
Pentru „news 12 THE BRONX”, mama copilului de 2 ani care comandase online mobilă de aproape 2000 de dolari a povestit cum a asistat la sosirea pachetelor cu mobilă la noua casă: „Prima persoană sosise cu o cutie și a așezat-o lângă ușă. Apoi a venit și cea de-a doua persoană, după aceea a sosit și a treia, se făcuse coadă.”
Părinții copilului au avut posibilitatea de a returna mobila primită
Madhu și Pramod Kumar au dezvăluit că intenția lor nu este să păstreze mobila comandată online și că au discutat cu „Walmart” să o înapoieze. Compania i-a asigurat că își vor primi înapoi banii.
Părinții au insistat și asupra următorului fapt: pentru a evita ca pe viitor să mai fie puși într-o asemenea situație, vor recurge la soluții precum introducerea unor parole suplimentare pe telefon sau la un sistem bazat pe funcția de recunoaștere facială.
Madhu Kumar a explicat, pentru sursa citată anterior, că Ayaansh s-a obișnuit să manipuleze telefonul întrucât îi urmărise mereu pe frații mai mari cum realizau acest demers pentru a face școală online. Copilul de 2 ani era mereu dornic să-i imite, mama sa afirmând că: „Îi place telefonul pentru că tot ce vede acolo e virtual. Frații lui sunt mereu ocupați să stea și să se uite pe telefon, cred că și el ar avea nevoie de unul.”
Surse: adevarul.ro, bronx.news12.com, nbcnewyork.com, usatoday.com
Sursă poză principală: istockphoto.com
Surse foto: istockphoto.com