La această nouă ediție desfășurată în luna mai în 20 de licee din București, ShakeUp!2.0 a ajuns în fața a 4000 de elevi, au fost implicați 100 de profesori și 10.000 de bucureșteni informați din cadrul familiilor elevilor de liceu.
Mai mult, încă de la prima ediție a proiectului, Asociația EDIT a lansat un videoclip informativ despre proiectul ShakeUP!2.0, prin care un adolescent propune o comparație ingenioasă între pregătirea pentru un cutremur și pregătirea pentru o vacanță alături de părinți, subliniind importanța pregătirii adecvate în ambele situații.
Link video: https://www.youtube.com/watch?v=-Gtb9QxURo0
“Noi avem deseori mentalitatea de genul “lasă că nu mi se întâmplă mie”. Știind că de fapt nu avem control asupra situațiilor de urgență, asupra calamităților naturale, noi venim cu proiecte de prevenție care să aducă informații utile și care pot face diferența între viață și moarte. Asta facem prin “ShkeUp!2.0: informăm, exemplificăm, venim cu metode de siguranță. Liceenii au fost încântați de proiect, chiar ne-au spus la finalul workshop-ului că nu știau multe din informații, iar fluierul de SOS pe care l-am înmânat către ei a fost bine primit”, a declarat Ion Arseni, vicepreședinte Asociatia EDIT.
ShakeUP!2.0 este finanțat prin programul pentru cutremur și alte dezastre majore Bucureștiul Pregătit, inițiat de Fundația Comunitară București și susținut de ING Bank, Lidl România, IKEA și PAID.