Lindsay Jaynes, din Newport, California, ("copil al lui Dumnezeu, sotie si mama, obsedata de muzica, studenta la fotografie, iubitoare de culinar si fan a tot ce inseamna vintage", conform profilului ei de Twitter), a postat o intrebare in legatura cu politica companiei aeriene privind alaptatul la san in timpul zborului: " Care este politica voastra privind alaptatul? Voi zbura impreuna cu fiul meu de doar 10 saptamani si nu primeste biberon si nici nu accepta paturica speciala de alaptat."
"Lindsay, din pacate nu poti alapta daca nu folosesti paturica.", a venit raspunsul companiei aeriene.
Mamica a protestat, spunand ca zborul ei dureaza 6 ore si ca bebelusul trebuie hranit la fiecare 2 ore. Compania i-a sugerat tinerei mamici sa foloseasca in prealabil o pompa de san si sa aduca laptele cu ea in timpul zborului.
Reactiile negative nu au intarziat sa apara. In 2012, Delta Airlines a fost implicata intr-un proces cu o mamica pe care au obligat-o sa alapteze folosind paturica, apoi au dat-o jos din avion. Procesul s-a rezolvat de comun acord in afara Curtii.
Dupa ce conflictul a luat amploare zilele trecute pe retelele de socializare, compania i-a cerut scuze public lui Lindsay: " Ne pare rau pentru dezinformare. Mamicile ce alapteaza si bebelusii lor sunt bineveniti in zborurile companiei."
Cu toate acestea, eroarea comisa de companie in social media, in customer care, a adunat o serie de reactii negative, ce dauneaza imaginii companiei.
"Ca mama si ca blogger, sunt de-a dreptul ofensata de reactia companiei.", afirma o cunoscuta bloggerita din Statele Unite, pentru site-ul Babble.com.
Purtatorul de cuvant al companiei, Michael Thomas a declarat pentru Daily News:"Angajatii nostri cunosc foarte bine politica firmei. Noi incurajam si permitem alaptatul in timpul zborului, cu patura sau nu. Este dreptul legal al cetatenilor. A fost un simplu caz de dezinformare din partea unui reprezentant."
Surse babble.com; dailynews.com