În postarea pe care a făcut-o luna aceasta, educatoarea Jessica Gentry (din satul Virginia) menționează că nu salariul a determinat-o să renunțe la meseria sa (pe care a practicat-o timp de 12 ani).
Primul argument pe care îl aduce se leagă de modificările survenite în societate și în mentalitatea părinților, care nu se mai implică în a le asigura copiilor acasă confortul afectiv. Cadrul didactic vorbește despre deprinderea copiilor cu noile mijloace de comunicare, în detrimentul deprinderii cu abilități sociale și emoționale.
Alt motiv pentru care fosta educatoare explică de ce a părăsit sistemul este că, în prezent, cadrelor didactice le ia prea mult timp pentru a deprinde noi metode de predare, în conformitate cu tehnologia, în loc să le fie alături efectiv copiilor.
Jessica Gentry a fost nemulțumită de faptul că tendința părinților este de a considera cadrele didactice „clienți" ai lor, nu „parteneri" în vederea educării copiilor. În aceste condiții, ea a precizat că părinții au adesea pretenții exagerate de la cadrele didactice.
Un alt argument oferit de fosta educatoare este că nu mai suporta să vadă cât de tulburați veneau copiii de acasă, fiind profund afectată că nu le putea oferi suficient sprijin emoțional în clasă. Din acest motiv, a simțit că nu mai putea face față provocărilor la care era supusă zi de zi și că sănătatea ei psihică și fizică ar fi avut de suferit.
Decizia Jessicăi Gentry a fost să fie „cea mai bună mamă" pentru propriul ei copil, acordându-și răgazul de a găsi soluții pentru a le învăța pe alte mame cum este cel mai bine să procedeze acasă cu copiii.
Surse:www.dailymail.co.uk, www.insideedition.com,www.someecards.com
Surse poze:
www.facebook.com