Otilia Mantelers - trainer de Playful Parenting, psiholog în formare şi specialist în joaca terapeutică cu copiii de la 0 - 10 ani, a definit cele cinci din cele mai întâlnite frici ale copilăriei: întuneric, monștri, separare, doctori și frica de străini. Astfel, Kinder a creat 5 măști tradiționale românești - lucrând cu Otilia și cu Paul Buţa - unul dintre cei mai cunoscuţi artişti creatori de măşti tradiţionale din România, fiecare mască devenind un personaj cu un nume amuzant, personalitate și o frică specifică.
„Kinder crede în micile momente, iar cele petrecute de copii cu părinți sunt magice, astfel că ne-am dorit să îi apropiem, în timp ce îi ajutăm pe cei mici să-și învingă fricile, iar pe părinți să vorbească despre ele cu copiii. Ne-am dorit să găsim o modalitate prin care să aducem o influență pur românească în sărbătoarea americană, pentru că atunci când copilul se deghizează în frica lui, devine ea și asta îl ajută să o cucerească, astfel că am transformat măștile tradiționale românești în măști de Halloween. Partea de măști tradiționale este forma mai inovativă pe care o ia educația emoțională prin joacă, devenind instrumentul perfect pentru copii de a vorbi despre frică, într-un mod vesel. În opinia noastră, jocurile reprezintă o modalitate ușoară de a conecta parinții cu copii, în timp ce aceștia își înving fricile într-un mod vesel.”, transmit reprezentanții companiei.
Campania a cuprins și o serie de workshopuri destinate părinților și copiilor - unde Otilia Mantelers a discutat despre frici și ce înseamnă ele, în timp ce meșterul popular Paul Buţa le-a explicat participanților cum să facă aceste măști care fac trimitere la cele cinci frici.
Kinder îi invită pe toți părinții să își ajute copiii să-și sperie fricile, accesând site-ul Kinder – kinder.com. Totodată, pe site sunt disponibile propuneri de jocuri, sfaturi despre cum părinții pot aborda frica copilului în cel mai vesel și non-invaziv mod, dar și un tutorial pentru asamblarea măștilor cu meșterul Paul Buța.
Despre Kinder
Încă de la început, Kinder a pus în centrul preocupărilor familia, calitatea produselor și inovația. În 1968, o idee pornită din inimă s-a transformat în brandul Kinder, având la bază crearea de momente magice, atât pentru copii, cât și pentru părinți. Astfel, fiecare produs a fost creat cu scopul de a aduce momente mici, dar speciale, cu ingrediente de calitate.
Toate sortimentele inovative de ciocolata sunt realizate pentru a fi împărțite cu ceilalți, pentru familie, pentru sentimentul de apropiere.