Nutriția - primul demers către sănătatea ta
V-am vorbit despre un proiect minunat. Pas cu pas către sănătatea familiei... susținut de Alina Stoica și Pronat, în cadrul căruia evenimentele lunare din București și Timișoara pun bazele educației nutriționale la nivel de familie.
Vă invit marți, 14 martie 2017, începând cu orele 18.30, la Ramada Bucharest Parc - Terra Grand Ballroom, să parcurgeți, pas cu pas, drumul către sănătatea familiei, la conferința cu tema Nutriția - primul demers către sănătatea ta.
Vă aștept să fiți alături de mine, confirmând participarea la eveniment, printr-un mesaj în privat, cu datele dumneavoastră de contact (nume, număr de telefon și adresa de e-mail). Primii 100 de doritori au loc garantat! www.facebook.com/Alina-Stoica-Nutri%C8%9Bionist-Nutribalance-1877956109096477/?pnref=story
Dar din Dar se face Rai, spune o vorbă înțeleaptă. Iar mâncarea sănătoasă poate fi un adevărat medicament pentru trup, minte și suflet!
"Doar ceea ce este mai bun era suficient de bun ca să devină un produs Pronat!"
Poveste de succes. Viață sănătoasă. Prețuire. Dăruire. Sănătate. Profesionalism. Nu sunt simple vorbe, ci valorile în jurul cărora s-a clădit o poveste. Despre viață, despre oameni și pentru oameni.
"Doar ceea ce este mai bun era suficient de bun ca să devină un produs Pronat!". Această deviză a domnului Emanuel Popa, fondator și proprietar Pronat, a făcut să apara o poveste frumoasă, iar firma a crescut progresiv, de la an la an, și datorită experienței antreprenoriale acumulate în peste 20 de ani de comerț și producție.
Povestea Pronat nu începe cu a fost odată ca niciodată... S-a născut, cu șapte ani în urmă, din crezul și din dorința de a oferi oamenilor produse naturale și de a-i învăța să trăiască sănătos. Categoriile vizate au fost alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele: toate trebuiau să fie "fără E-uri" dacă urma să aibă loc în portofoliul Pronat.
Actualmente Pronat are peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 350 de parteneri recurenți și câteva milioane de produse vândute. Piața internă este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat, lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. De curând Pronat a ales să îți îndrepte atenția și spre zona HoReCa, propunându-și să impulsioneze consumul de produse bio și pe aceste segmente.
Natura are întotdeauna dreptate!
Pentru mai multe detalii http://alinastoica.ro