Suntem pe fuga inca de la primele ore ale diminetii, incercand sa rezolvam cat mai multe lucruri deodata, sa-i pregatim pe cei mici pentru o noua zi. Si nici serile nu sunt lipsite de intensitate, incercand sa-i convingem pe cei mici de importanta igienei orale de dinainte de culcare. Cu siguranta, periajul dintilor nu a fost doar o singura data motiv de suparare si ajungi sa folosesti toate tehnicile la indemana pentru a-i convinge pe cei mici cat mai repede sa se spele pe dinti.
Nu vreau! Mi-e somn. Ma spal maine. Nu am mancat dulce... De cate ori v-ati lovit de astfel de raspunsuri din partea celor apropiati atunci cand i-ati indemnat sa se spele pe dinti. Cate minute ati petrecut incercand sa va convingeti copiii cat de important este sa se spele pe dinti? Din fericire, imaginatia unei mame nu cunoaste limite, iar solutiile ingenioase prin care cei mici sunt convinsi ii vor surprinde si pe cei mai creativi sau cei mai duri negociatori profesionisti.
De aceea, campania Zambeste Romania a lansat o provocare: spuneti cum ii convingeti pe cei din jur sa aiba grija de dantura lor si, daca dovediti ca sunteti intr-adevar ambasadori ai igienei orale, puteti castiga un city-break de doua persoane la Bruxelles, cu o vizita VIP la Comisia Europeana, in locul din care a pornit ideea campaniei Zambeste Romania acum patru ani.
Unul dintre proiectele inscrise poate fi luat drept model. Un concurent s-a hotarat sa isi programeze o alarma speciala cu inregistrarea „Spala dintisorii" pentru a nu mai avea scuze ca a uitat si spera sa convinga cat mai multi cunoscuti sa adopte metoda. Exemplul poate fi urmat si de mamici pentru ca o inregistrare cu vocea mamei in alarma de dimineata poate fi un mod inedit de a forma un obicei sanatos.
O alta inscriere haioasa pare sa fie facuta pentru mamici care, de regula, se trezesc primele in casa: un mesaj lasat dimineata pe oglinda, dar scris cu... pasta de dinti. Asa ii vei amuza si in cel mai dezarmant mod ii vei convinge sa nu gaseasca scuze si sa puna pasta si pe periuta.
Oricine poate deveni Ambasador Zambeste Romania daca intra in aplicatia de pe Facebook si inscrie o initiativa prin care vrea sa ii convinga pe cei din jur sa aiba grija de sanatatea lor orala (fie ca este vorba despre periajul dintilor, vizita la medicul dentist, o informare generala sau oricare alta idee). Pentru a intra in cursa finala pentru city-break-ul la Bruxelles, trebuie sa dovedeasca, pana la 31 august, ca proiectul a fost dus la bun sfarsit si sa arate si rezultatele. Pe langa excursie, mai sunt pregatite 10 premii cu produse pentru igiena orala pentru un an.
Competitia face parte din campania nationala de educare si informare cu privire la sanatatea orala Zambeste Romania care a ajuns la a patra editie. Campania este sustinuta de GSK Consumer Healthcare prin brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® si Corega®. In total pana acum, peste 100 000 de romani au beneficiat in mod direct de solutiile de ingrijire orala oferite gratuit in 3 ani de campanie.