Pentru al doilea an consecutiv, Lidl a organizat cu sprijinul Politiei Rutiere Romane cea mai ampla campanie de educatie rutiera - "Verde la educatie pentru circulatie". Peste 23.000 de copii cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani s-au strans sambata, 20 septembrie 2014, in parcarile celor 180 de magazine Lidl din toata tara, pentru a invata cum pot deveni pietoni responsabili. Cei mici au marturisit ca nu cunosteau toate semnele si regulile de circulatie si au promis ca vor fi mult mai atenti de-acum.
"Verde la educatie pentru circulatie" este cea mai ampla campanie de educatie rutiera organizata in Romania, aflata in acest an la cea de-a doua editie. Reprezentanti ai Politiei Rutiere Romane au fost la dispozitia copiilor prezenti alaturi de parinti in parcarile magazinelor Lidl din tara, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie sa le respecte atunci cand merg singuri la scoala, la magazin sau la locul de joaca. In prima parte a evenimentului, cei mici au facut cunostinta cu semnele de circulatie si regulile care trebuie aplicate. A urmat o sesiune de jocuri interactive in care agentii de circulatie i-au invitat pe cei prezenti intr-un orasel miniatural, pentru a pune in aplicare informatiile acumulate. Copiii au fost recompensati cu premii oferite de catre Lidl, precum legitimatii de participanti, orare scolare, materiale informative si produse marca proprie Lidl.
Fata de anul precedent, numarul accidentelor de circulatie in care au fost implicati cu vinovatie copii - intre 4-14 ani, a scazut, dar si cel al consecintelor. Campaniile sociale care au ca scop prevenirea accidentelor rutiere in randul copiilor pot contribui la constientizarea acestei probleme, la informarea celor mici si, pe termen lung, la scaderea numarului de accidente.
Numai anul trecut, la proiectul Lidl "Verde la educatie pentru circulatie" au participat peste 10.000 de copii, care au plecat de acolo cu lectii invatate, dar si cu materiale informative despre acest subiect.
"Suntem impresionati de succesul pe care l-a inregistrat acest proiect doua editii la rand. Faptul ca in acest an numarul accidentelor rutiere in care au fost implicati copii a scazut ne demonstreaza ca eforturile noastre au adus deja primele rezultate pozitive. In continuare speram ca toate informatiile primite in cadrul cursului de educatie rutiera sa fie aplicate de catre toti copiii prezenti. Mai mult, speram ca am reusit sa tragem un semnal de alarma si pentru parinti, care trebuie sa-i invete pe cei mici sa fie responsabili atunci cand traverseaza, merg cu rolele sau cu bicicleta.", declara Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.