Desfasurata pana pe 17 iulie, cand se incheie si Ramadanul, sarbatoarea ce indeamna la bunatate si cumpatare, campania Coca-Cola lasa deoparte etichetele (la propriu!), fabricand pe timpul campaniei doze de suc fara nume, doar cu mesajul: "Etichetele sunt pentru sticle, nu pentru oameni", in speranta ca vor transmite un mesaj puternic comunitatilor in cadrul carora se desfasoara campania.

Spotul principal al campaniei urmareste un grup divers de barbati stand impreuna la o masa, in intuneric, incercand sa ghiceasca cum sunt ceilalti. Bineinteles, fiecare construieste o imagine gresita, bazandu-se pe simple presupuneri.
Campania este o continuare a campaniei desfasurate de Coca-Cola, Let's take an extra second, bazata pe supozitia psihologica conform careia unei persoane ii sunt suficiente 7 secunde pentru a-si crea o parere despre cineva dar o singura secunda in plus pentru a si-o schimba.
Coca-Cola a anuntat ca va desfasura campania doar pe canalele ei de social media, si nu pe canalele de televiziune, si ca va dona banii economisiti unor ONG-uri ce se ocupa cu ajutorarea satelor sarace dintr-o parte a Egiptului.
Surse: goodnewsnetwork.org, youtube.com
