Tiparul original al papusilor Barbie a suferit modificari semnificative. Adio silueta perfecta, gene lungi, ochi albastri si pas lung. Noile Barbie se vor gasi in mai multe tipologii de silueta, coafura, imbracaminte si culoare a pielii.
Mattel, firma producatoare a minunatelor papusi a decis ca a venit timpul ca originala Barbie sa treaca printr-un proces de schimbare. De-a lungul anilor, compania a primit plangeri in legatura cu modelele de papusi nerealiste. Producatorii au incercat sa schimbe fizionomia fetei, culoare pielii si acum a venit timpul sa lucreze asupra siluetei.
"Acum, cred mai mult ca niciodata ca Barbie reprezinta in sfarsit ceea ce vad fetitele", a declarat Richard Dickson, presedintele Mattel si directorul executiv care se ocupa de reinventarea papusilor.
Din cauza noilor producatori de jucarii mult mai realiste si orientate catre cariera, vanzarile papusilor Barbie au scazut vertiginos. Noua campanie de marketing a firmei Mattel este axata mai mult pe cariera lui Barbie si mai putin pe aspectul fizic. Astfel, le ajuta pe fetite sa se transpuna in ipostaza de profesor, antrenor si alte ocupatii.
Papusile Barbie au fost scoase la vanzare pe site-ul Barbie.com. Intrarea in magazine este asteptata la inceputul lunii martie 2016, cu 33 de modele noi.
Surse: time.com, usatoday.com, nytimes.com.