Cea care a initiat acest trend a fost Andreea Esca in 2004 cand si-a deschis un magazin cu staif pentru bebelusi, dar nu oriunde, ci pe Calea Victoriei din Bucuresti. Au urmat si altele in principalele orase din tara si, cativa ani mai tarziu, si-au creat propria linie vestimentara si Mihaela Radulescu si Andreea Marin Banica, fiecare pretinzand ca nu s-a inspirat una de la cealalalta.
Mai intai a fost Andreeea Esca
In 2004, vedeta Pro tv a deschis impreuna cu sotul ei Alexandre Eram primul magazin Z cu hainute pentru bebelusi "by Andreea Esca". Acestea sunt din bumbac alb, dar sunt deosebite mai ales datorita mesajelor inscriptionate pe ele „50% dorm 50% mananc" sau „nascut in 2010".
De fapt, Andreea Esca este cea care ea a lansat moda mesajelor haioase de pe body-urile de bebelusi. "Eu si tati o iubim pe mami", "Eu sunt seful", "Vreau un cont", "S-a nascut un print", "Tati munceste, mami cheltuieste", "Vreau o sora" sunt doar cateva exemple. Mama a doi copii, Alexia si Aris, Esca a creat si un trusou pentru nou-nascuti, disponibil in trei variante de culori: alb, roz si bleu.
Chiar daca aceste body-uri sunt la moda printre bebelusii de VIP-uri precum: Maximus Prigoana, Albert Iovan si Ana Violeta Marin-Banica, preturile lor sunt destul de accesibile, ele pornind de la 20 de lei. |
Picioru' gras al Mihaelei Radulescu
Desi anul trecut a renuntat sa mai realizeze emisiuni tv si s-a mutat la Monte Carlo, totul de dragul baietelui sau Ayan, Mihaela Radulescu nu a putut rupe de tot legaturile cu Romania. A mai gazduit ici pe colo cate o emisiune in editie speciala la Antena 1, dar a si lansat o linie vestimentara pentru pici.
In vara anului trecut ea a inaugurat primul magazin „Picioru' gras" la Constanta, intr-un mall, si de atunci a deschis mai multe magazine in mall-urile din orasele mari din tara. Articolele vestimentare ce poarta eticheta „Ayan" au fost create pentru copii cu varsta intre 3 luni si 14 ani.
Mihaela Radulescu declara ca sunt fabricate 100% din fibre naturale si ca nu contin texte pe ele deoarece vedeta tv este impotriva hainelor inscriptionate cu sigle mari. Iar preturile se incadreaza de la foarte accesibile (9 lei un tricou) la foarte scumpe (1700 de lei un sacou). De ce se numesc toate magazinele „Picioru' gras"? Tot baietelui ei Ayan a fost sursa inspiratiei: aceasta era porecla pe care tatal lui, Elan Schwartzenberg, i-a dat-o cand era un bebelus.
Body-ul extensibil creat de Andreea Marin Banica
Se poate spune ca Andreea Marin Banica si-a luat in serios rolul de mama. A renuntat la un job full-time in televiziune pentru a sta cu micuta Violet. Intre timp insa, a participat la diverse actiuni umanitare, a scris o carte si a lansat o linie vestimentara pentru bebelusi.
Vedeta recunoaste ca fetita ei a inspirat-o sa creeze hainute pentru bebelusi, care nu sunt doar frumoase ci si inovatoare. Astfel, Andreea Marin a pus la punct un body extensibil special creat pentru pielea sensibila a celor mici. Chilotelul elastic se muleaza pe scutecul si corpul micutului si ii ajuta si pe parinti sa faca economie: body-ul poate fi folosit mai mult timp, marimea fiind ajustabila.
Colectia pentru bebelusi „Violet by Andreea Marin Banica", lansata in Carrefour anul trecut, pe 1 decembrie, cuprinde si hainute pentru botez. Ele au fost realizate cu ajutorul designerului Irina Schrotter si pot fi gasite in toate hypermarketurile Carrefour din tara.
Bineinteles, nici vedetele din afara nu se lasa mai prejos. Inspirate de bebelusii lor, ele creeaza linii vestimentare pe care vor sa le imprime propria personalitate. Aveti mai jos cateva fotografii in acest sens.
Bindi Wear International by Bindi Irwin |
Little Maven by Tori Spelling |
Elizabeth and James by Mary-Kate and Ashley Olsen
Hannah Montana clothing line by Miley Cyrus