Lumea modei și cea a publicității este plină de modele care trebuie să se încadreze în anumite standarde. Revistele și reclamele ilustrează idealul de frumusețe, fără greșeală, la care mulți aspiră. Realitatea este cu totul alta. Oamenii sunt oricum, mai puțin perfecți ceea ce îi face frumoși. Acest lucru l-au urmărit 5 companii de publicitate în noile lor campanii.
Modcloth este o companie americană cu sediul în San Francisco, care le-a cerut propriilor angajați să participe la noua reclamă pentru costume de baie. Așa-zisele modele nu sunt perfecte și nici nu se încadrează în tiparul de frumusețe, însă sunt de-a dreptul minunate. Însăși co-fondatoarea firmei a luat parte la noul proiect, dorind să arate lumii frumusețea naturală, fără filtre și modificări.
Lonely este o altă companie producătoare de lenjerie intimă, din Noua Zeelandă, care s-a bucurat de multe păreri pozitive. Până de curând campanile publicitare le aveau în prim plan pe modelele profesioniste, însă acum pagina companiei este plină de imagini cu femei diferite. Acestea provin din toate colțurile lumii, sunt slabe, plinuțe, cu vergeturi sau tatuaje însă toate transmit același mesaj, "toți trebuie să înțeleagă că lenjeria intimă este potrivită pentru orice femeie".
Compania Naja a adunat femei de toate vârstele, cu dimensiuni diferite și o culoare pielii la fel de diferită. Acestea au pozat în lenjerie intimă în tonul pielii lor pentru noul proiect foto al firmei "Nude for All".
Momentan compania American Apparel de peste hotare trece prin momente nu foarte plăcute, însă campania din anul 2014 le-a adus gloria mult așteptată. Momentul în care Jacky O'Shaughnessy, în vârstă de 62 de ani, a devenit imaginea firmei a intrat în istorie. Totul a pornit de la întâlnirea dintre model și agentul companiei într-o cafenea și așa a apărut campania "Atractivitatea nu are dată de expirare".
Curvy Kate este compania de lenjerie din Marea Britanie care promovează articolele pentru toate tipurile de corp. Aceasta a lansat un proiect intitulat "Noul sexy" la care au participat multe femei diferite. Deviza companiei este că "toate femeile sunt divine", tocmai de aceea produsele sunt destinate clientelor cu abilități, forme, dimensiuni și vârstă diferită.
Surse: brightside.me, herbeauty.co, loopfyblog.com.