Frumusețea nu are dimensiuni

Frumusețea nu are dimensiuni

Corina Naftanaila

Frumusețea nu este perfectă și nu ține cont de greutate sau alte dimensiuni. Deși majoritatea oamenilor sunt tentați să urmeze stereotipurile impuse de societatea modernă, iată că 5 companii din lume promovează și frumusețea naturală.

Lumea modei și cea a publicității este plină de modele care trebuie să se încadreze în anumite standarde. Revistele și reclamele ilustrează idealul de frumusețe, fără greșeală, la care mulți aspiră. Realitatea este cu totul alta. Oamenii sunt oricum, mai puțin perfecți ceea ce îi face frumoși. Acest lucru l-au urmărit 5 companii de publicitate în noile lor campanii.

Modcloth este o companie americană cu sediul în San Francisco, care le-a cerut propriilor angajați să participe la noua reclamă pentru costume de baie. Așa-zisele modele nu sunt perfecte și nici nu se încadrează în tiparul de frumusețe, însă sunt de-a dreptul minunate. Însăși co-fondatoarea firmei a luat parte la noul proiect, dorind să arate lumii frumusețea naturală, fără filtre și modificări.

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

 

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

 

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Lonely este o altă companie producătoare de lenjerie intimă, din Noua Zeelandă, care s-a bucurat de multe păreri pozitive. Până de curând campanile publicitare le aveau în prim plan pe modelele profesioniste, însă acum pagina companiei este plină de imagini cu femei diferite. Acestea provin din toate colțurile lumii, sunt slabe, plinuțe, cu vergeturi sau tatuaje însă toate transmit același mesaj, "toți trebuie să înțeleagă că lenjeria intimă este potrivită pentru orice femeie".

 

 

Compania Naja a adunat femei de toate vârstele, cu dimensiuni diferite și o culoare pielii la fel de diferită. Acestea au pozat în lenjerie intimă în tonul pielii lor pentru noul proiect foto al firmei "Nude for All".

A photo posted by Naja (@naja) on

 

A photo posted by Naja (@naja) on

 

A photo posted by Naja (@naja) on

Momentan compania American Apparel de peste hotare trece prin momente nu foarte plăcute, însă campania din anul 2014 le-a adus gloria mult așteptată. Momentul în care Jacky O'Shaughnessy, în vârstă de 62 de ani, a devenit imaginea firmei a intrat în istorie. Totul a pornit de la întâlnirea dintre model și agentul companiei într-o cafenea și așa a apărut campania "Atractivitatea nu are dată de expirare".

Curvy Kate este compania de lenjerie din Marea Britanie care promovează articolele pentru toate tipurile de corp. Aceasta a lansat un proiect intitulat "Noul sexy" la care au participat multe femei diferite. Deviza companiei este că "toate femeile sunt divine", tocmai de aceea produsele sunt destinate clientelor cu abilități, forme, dimensiuni și vârstă diferită.

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

 

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

 

A photo posted by curvykate (@curvykate) on

Surse: brightside.me, herbeauty.co, loopfyblog.com.

Articolul urmator
Apel deschis pentru artiștii pasionați de reciclare, la Grădina cu Artiști, ediția cu numărul 35
Apel deschis pentru artiștii pasionați de reciclare, la Grădina cu Artiști, ediția cu numărul 35

Noutăți de la Qbebe

Înscrie-te la newsletter-ul Qbebe și primești ultimele noutăți.

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Alte articole care te-ar putea interesa

    Dragostea nu are dimensiuni: povestea celui mai mic cuplu din lume
    Dragostea nu are dimensiuni: povestea celui mai mic cuplu din lume

    Faptul că dragostea nu este condiționată de aspectul fizic al partenerilor este dovedit din plin de un cuplu din Brazilia. În urmă cu câțiva ani, acesta a intrat în...

    Frumusețea de a fi mamă singură, pe care oamenii nu o înțeleg: „Sunt un părinte mai bun pe cont propriu”
    Frumusețea de a fi mamă singură, pe care oamenii nu o înțeleg: „Sunt un părinte mai bun pe cont propriu”

    Cele mai multe persoane sunt speriate de ideea de a fi părinte singur, dar nu și această mamă de peste hotare! „Pentru mine, faptul că îmi cresc copilul singură e ceva...

    Ce este frumusețea? Jessica, un model cu sindromul Down, îți dă răspunsul
    Ce este frumusețea? Jessica, un model cu sindromul Down, îți dă răspunsul

    Pentru fiecare dintre noi, frumusețea înseamnă altceva. Dacă anumite persoane se concentrează mai mult asupra aspectelor fizice, altele consideră că trăsăturile armonioase...

    Fetița mea de cinci ani adoră să se machieze. Ar trebui să o opresc sau o las să-și dezvolte creativitatea?
    Fetița mea de cinci ani adoră să se machieze. Ar trebui să o opresc sau o las să-și dezvolte creativitatea?

    Știm cu toții că fetițele vor să fie ca mămicile lor, că le poartă pantofii cu câteva numere mai mari și că le umblă prin geantă, pentru a le împrumuta rujul....

    5 moduri în care îți poți amenaja grădina cu flori și piatră
    5 moduri în care îți poți amenaja grădina cu flori și piatră

    Vrei să îți amenajezi grădina, dar duci lipsă de inspirație? Îți prezentăm câteva idei ușor de pus în practică prin care îți poți decora grădina cu...

    I-am spus soției că nou-născutul nostru e urât și a început să plângă. Îmi pare rău, dar chiar este urât!
    I-am spus soției că nou-născutul nostru e urât și a început să plângă. Îmi pare rău, dar chiar este urât!

    Nu sunt puțini proaspeții părinți care, atunci când își văd pentru prima dată nou-născuții, au impresia că sunt urâți. Mai mult decât atât, conform...

    Nume de fete fără A. 20 variante inedite din care poți alege
    Nume de fete fără A. 20 variante inedite din care poți alege

    Alegerea numelui pentru o fetiță este un moment special și important pentru părinți. Este o decizie care va influența identitatea și viața micuței pentru tot restul vieții....

    Faceți cunoștință cu familia Cârnaț! Au 9 copii minunați
    Faceți cunoștință cu familia Cârnaț! Au 9 copii minunați

    Marina Cârnaț locuiește în Republica Moldova, este doctor în drept, bloggeriță și mama a 9 copii. Ea formează un cuplu alături de Teodor Cârnaț, avocat și...

    © 2024 Qbebe