Spotul promovează noile abonamente pentru clienții persoane juridice ce oferă posibilitatea de a folosi beneficiile de minute nelimitate și de date naționale incluse și în țările din Spațiul Economic European - toate țările din Uniunea Europeană, plus Islanda, Lichtenstein și Norvegia -, fără costuri suplimentare față de abonament.
„Ai mei îmi spuneau: «ca să construiești ceva durabil, trebuie să pui cărămidă peste cărămidă». Așa e. Prima mea cărămidă? Cu ăsta mi-am sunat primul client", povestește Cristina Bâtlan, arătând un telefon mobil de dimensiuni considerabile, pe care îl folosea în primii ani de activitate. „Am pornit de la un vis, designul, și am creat o afacere care merge dincolo de granițele țării", continuă fondatoarea brandului autohton de fashion Musette, care acum este prezent și în Austria, Bulgaria, Franța, Israel și Ungaria.
Spotul este construit în jurul mesajului „Ai puterea să creezi viitorul afacerii tale. Deschidem granițele Europei. În comunicare" și va fi difuzat pe TV și în mediul online. Acesta face parte dintr-o campanie amplă de promovare, ce se va desfășura și în print, radio și OOH.
Campania de comunicare a noilor abonamente care oferă companiilor beneficii în roaming face parte din platforma de comunicare Ready Business, lansată de Vodafone România în 2014. Platforma este construită cu ajutorul unor testimoniale realizate cu clienți ai operatorului care au implementat diverse soluții de telecomunicații ale Vodafone România ce le-au permis să fie în pas cu mediul de business dinamic în care activează.
Vodafone România aniversează 20 de ani pe tot parcursul anului 2017 printr-o serie de inițiative dedicate clienților, iar oferta specială de servicii în roaming pentru companii este printre cele mai recente dintre acestea. Brandul Vodafone este prezent pe piața românească din anul 2005, când a achiziționat Connex, care și-a lansat serviciile în 1997. De-a lungul istoriei sale pe piața locală, operatorul a investit cu prioritate în inovație, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (în 2001) și mai apoi servicii 3G (în 2005) și 4G (în 2012). Lansarea primului serviciu de Relații cu Clienții (în 1997), a primei fundații corporative (în 1998), a serviciului de mesaje scurte - SMS - și a celor de date și fax (în 1998), precum și a primului serviciu de recunoaștere automată a vorbirii (în 2014) se numără printre premierele pe care Vodafone România le-a marcat pe piața de telecomunicații din țara noastră.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone are divizii în 26 de țări, 49 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com.