Designul prezinta business-ul global, unificat printr-o imagine creativa si moderna ce aduce in prim plan chipurile, familiile si mediul telespectatorilor Disney Channel din intreaga lume. In plus, noul branding reflecta trecutul Disney, in special semnatura lui Walt Disney ca parte integranta din logo si gestul marcant al scrierii literei 'D' ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combina doua simboluri clasice Disney - semnatura distincta a fondatorului companiei Walt Disney si forma realizata din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.
Toate promo-urile, clipurile de identitate si cele privind recomandarile de programe vor afisa noul logo, stil grafic si paleta de culori. In timp ce logo-ul si identitatea vizuala se schimba, promisiunea canalului, valorile brandului si continutul mult indragit nu se modifica.
In EMEA, noul branding a fost dezvaluit pentru prima data cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air in ianuarie 2014
Disney Channels EMEA
Disney Channels EMEA reprezinta cel mai de succes portofoliu de canale destinate copiilor din Europa, Orientul Mijlociu si Africa cu 61 canale* disponibile in 117 tari si 22 limbi.
In decembrie 2013, Disney Channel s-a situat pe locul 3 in topul canalelor pentru copii in 11 din 15 tari masurate si pe locul #1 in Portugalia, Polonia, Ungaria si Romania. Disney Channel continua sa se extinda rapid in noi piete din intreaga regiune, jucand un rol esential in introducerea brandului Disney in viata noilor consumatori.
In EMEA, Disney Channel este disponibil in 21 limbi si 18 fluxuri vizuale din 117 tari, ajungand astfel in peste 139 milioane de gospodarii cu un total de 24 canale.*
La nivel global, portofoliul de canale aflate sub managementul Disney Channels Worldwide este disponibil in 164 tari/teritorii**, cu 79 fluxuri vizuale, in 34 limbi, adica 110 canale.
*Nota: Un canal este definit in functie de personalizare. Un canal este numarat separat daca: 1) exista un sistem vizual separat sau 2) o limba dedicata (este un sistem de limba care vizeaza o tara specifica, insa, daca exista doua sau mai multe limbi in aceeasi tara sau tari cu acelasi sistem vizual, este vorba tot de un canal).
** APAC face referire la piete, nu tari, dar, din motive de consistenta, le vom defini ca tari. American Samoa, Guam, Puerto Rico si US Virgin Islands sunt teritorii ale Statelor Unite.