În urmă cu câteva zile, Carley Dormer din Essex (Marea Britanie), a hotărât să-şi ducă fiul în vârstă de 9 ani, Mason, la salonul la care se tundea de obicei. Copilul şi Aaron Russell, partenerul mamei, mergeau la acel salon de acum 2 ani, de când se deschisese şi au fost mereu mulţumiţi.
Femeia a povestit că tot ce a făcut a fost să-l roage pe frizer să-i facă fiului ei tunsoarea obişnuită: "I-am spus frizerului să îi facă fiului meu aceeaşi tunsoare, iar frizerul era acelaşi." Dar după ce trecuse puţin timp şi s-a dus să vadă ce făcea băieţelul, a constatat că: "Părul său arăta foarte ciudat- arată ca şi cum ar fi fost tăiat grosier în zona frunţii şi era într-adevăr inegal." A fost atât de nemulţumită de tunsoarea lui Mason încât a afirmat: "Era absolut îngrozitor. Arăta precum Jim Carey în "Tăntălăul şi Gogomanul"-nu cum ar fi trebuit să arate un copil de vârsta lui...Este exact la vârsta la care înfăţişarea contează foarte mult pentru el şi a fost puţin îngrijorat de faptul că la şcoală colegii îşi vor bate joc de el...îşi dorea cea mai nouă, cea mai modernă tunsoare, nu aşa ceva..."
Ca să se convingă de faptul că avea într-adevăr dreptate, a cerut şi părerea altor clienţi din salon. Unul dintre ei a fost de acord cu ea: "Chiar şi unul dintre clienţii din frizerie a fost de acord cu mine şi a spus că părul nu era tuns egal." Iniţial, partenerul mamei se dusese să stea de vorbă cu frizerul pentru ca acesta să "repare" tunsoarea lui Mason, dar lucrurile nu s-au îndreptat, dimpotrivă.
Văzând că situaţia nu se ameliorase, mama a hotărât să-şi ceară înapoi suma pe care o achitase pentru tunsoarea copilului, nu şi pentru cea a lui Aaron Russell, cu care nu era nimic în neregulă: "I-am cerut politicos, dacă s-ar putea să ne înapoieze banii pentru tunsoarea fiului meu, întrucât nu eram mulţumită." Reacţia frizerului a fost însă următoarea: "Ce aţi zice să nu vă mai veniţi aici?"
De cealaltă parte, managerul salonului nu a fost de acord cu modul în care procedase mama copilului, declarând: "Doamna a stresat copilul ţipând la angajaţii mei şi fiind agresivă. Copilul era mulţumit de tunsoare, chiar dacă mama lui dorea să-şi ia banii înapoi. Ştiu că sunt momente dificile pentru toată lumea dar, dacă îşi dorea într-adevpr o tunsoare gratuită pentru fiul ei ar fi trebuit să ne ceară şi am fi încercat să o ajutăm, întrucât ştim că sunt vremuri pline de provocări..."
Ulterior, după ce postarea lui Carley Dormer de pe o reţea de socializare a fost văzută de un alt frizer din localitate, acesta s-a arătat doritor să-l tundă gratis pe Mason. Copilul a ajuns la acesta, iar odată ce a văzut noua tunsoare, mama şi-a exprimat recunoştinţa pentru ceea ce făcuse pentru Mason: "A fost uimitor. A lucrat timp de 14 ore înainte de lockdown pentru a-şi mulţumi toţi clienţii şi a avut timp şi pentru Mason. Suntem foarte încântaţi de ceea ce a realizat şi cu siguranţă vom reveni la el după ce se va încheia perioada de izolare."
Citeşte şi: Când şi cum tundem copilul? 10 tunsori pentru copii mereu la modă
Surse: metro.co.uk, mirror.co.uk, kidspot.com.au
Sursă foto principală: istockphoto.com
Surse foto: facebook.com, istockphoto.com