Băiatul în vârstă de 9 ani dă concerte în aer liber alături de cele două dansatoare ale sale.
Recent, datorită tatălui Andreei Bălan, Săndel Bălan, a lansat melodia "Karma" (un cover după trupa "'Coldplay"), al cărei mesaj se leagă de combaterea fenomenului bullying din şcolile din România.
Sursă foto: facebook.com/DavidAlexandruDobrincu2011/
S-a remarcat prin apariţiile sale în producţia "Lecţii de viaţă", dar s-a remarcat şi prin apariţiile sale în videoclipuri ale unor trupe româneşti celebre, cum ar fi "Supermarket" sau "3 Sud Est".
Sursă foto: facebook.com/DavidAlexandruDobrincu2011/
Până acum, a fost pe podium în cadrul "Fashion Week" din România, dar a defilat şi pe podiumuri de la Milano şi de la Paris.
David Dobrincu ia lecţii de dans de societate la "Academia de Dans" condusă de Mihai Petre, dar este pasionat şi de sport, deţinând Centura Verde la karate.
Sursă foto: facebook.com/DavidAlexandruDobrincu2011/
Citeşte şi: Cel mai tânăr influencer din lume are numai 3 ani şi poartă numai haine semnate de designeri
Recent, a interpretat pentru ziua mamei lui piesa "Shallow" (cover după melodia interpretată de către Lady Gaga şi de actorul Bradley Cooper). A fost ajutat de profesoara lui de canto, Andreea Avarvari (fostă concurentă în show-ul "Vocea României"). Copilul a ţinut să-i transmită un mesaj mamei sale: "La Mulți Ani, Mamiiii! Te iubesc muuult, mulțumesc că ești mereu alături de mine, că ai încredere în mine!"
Sursă foto: facebook.com/DavidAlexandruDobrincu2011/
Tânărul a fost elev al Colegiului Naţional "Tudor Vianu" din Bucureşti. Pe când avea vârsta de 16 ani, după ce reuşise să strângă bani de pe urma unor site-uri realizate, a ajuns în California. La aceeaşi vârstă avea şi primul său loc de muncă, la o companie germană ce avea sediu şi în România. Era inginer de software. Despre acea perioadă îşi aminteşte că: "La acel moment sufeream cumva de sindromul impostorului. Adică eram foarte mic ca vârstă și mă frustra asta, pentru că ceilalți care făceau ce faceam și eu erau mult mai mari. Încercam să mă îmbrac cât mai serios, să par matur. Oricum nu au fost probleme, câștigam lunar câteva mii de euro și îi strângeam ca să-i investesc mai târziu. Sigur că-mi cumpăram și ceea ce-mi doream. Nu mai era nevoie să apelez la ai mei, dar nu am fost niciodată extravagant. M-am gândit mereu la viitor, să investesc și să construiesc ceva. Eram, însă foarte mândru că pot să mă întrețin singur".
Sursă foto: instagram.com/sebyddd/
Alături de un tânăr american, Sebastian a realizat proiecte în IT, apreciate şi de investitori din Silicon Valley. Pasiunea sa pentru informatică provine din copilărie, când lua lecţii de informatică de la vârsta de 5 ani, la Clubul Copiilor, devenind pasionat şi de jocurile video şi de programele pe calculator.
Sursă foto: instagram.com/sebyddd/
Ideea i-a venit după o călătorie pe care o făcuse alături de tatăl său la New York. Auzind o discuţie între adolescente pe stradă, a reuşit să creeze Storyheap: "Pe o trecere de pietoni, câteva fete, adolescente se plângeau că trebuie să-și sincronizeze story-urile pe Instagram și Snapchat și că durează mult lucrul acesta. Mi-am zis că dacă ele se plâng, înseamnă că agențiile, artiștii au enorm de lucru și există potențial aici. Aveam un prieten care avea o rețea de social media și așa am început să prospectez piața . Astfel am aflat că ei pierd 8-9 ore ca să sincronizeze toate aceste story-uri și că pentru statistici folosesc Excel și pierd enorm de mult timp. Alte agenții lucrau cu carnețele. Mi se părea foarte ieșit din comun să pierzi atâta timp pentru asta și că nu există nicio soluție pe acest domeniu. Așa că am început să lucrez la un prototip în acest sens și le-am dat să testeze. I-am salvat 8-9 ore pe zi pentru story-uri și la fel și pentru statistică".
După succesul avut de această aplicaţie, Sebastian a ajuns să deţină în portofoliu firmele implicate în PR pentru vedete precum Selena Gomez, Justin Bieber, DJ Khaled sau pentru actorul Kevin Hart.
Sursă foto: instagram.com/sebyddd/